Geheugen in iTunes en iPhone komen niet overeen discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi iedereen, Het geheugen van m'n iPhone en iTunes komen niet overeen. Er staat wel bij beiden 6,37 GB (8GB), maar qua vrije ruimte scheelt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geheugen in iTunes en iPhone komen niet overeen
Hoi iedereen,
Het geheugen van m'n iPhone en iTunes komen niet overeen. Er staat wel bij beiden 6,37 GB (8GB), maar qua vrije ruimte scheelt het wel 400mb. Is dit normaal? En zo nee, hoe kan ik dit verhelpen? Groetjes Frank |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Gebruik de zoekfunctie van het forum met het zoekbegrip "overige bestanden" en dan vindt je tientallen linkjes over dit probleem.
Veel leesplezier gewenst |
|
|||
|
|||
Het gaat me niet om overige bestanden, ik weet waar die vandaan komen.
Het gaat me erom dat m'n iphone bij info 119 mb vrije ruimte aangeeft en itunes 450 mb vrije ruimte aangeeft. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Wat is dat? En kan dat zoveel mb schelen?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Het lijkt me vreemd als iTunes en mn iPhone een andere standaard gebruiken, zeker als het zoveel scheelt. Iemand anders een idee?
|
|
|||
|
|||
Fout antwoord, sorry .
|
|
|||
|
|||
Toch bedankt
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Itunes-versie op Laptop en op Iphone komen niet overeen, wat nu te doen? | Mook | iTunes | 2 | 09-12-11 18:15 |
Geheugen Iphone niet gelijk met Itunes | Vivstick | iTunes | 1 | 26-05-11 23:34 |
Kleuren van google agenda overeen laten komen met iPhone/wijzigen van kleuren | joey.niftrik | iTunes | 1 | 08-11-10 20:13 |
Serienummers komen niet overeen | jeehaa | iPhone algemeen | 6 | 14-05-09 12:32 |
itunes logo +stekkertje eronder = kan niet in menu komen | Andrea | Archief | 5 | 27-04-08 21:24 |
|
|