Laatste activiteit iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Om aan te tonen dat mijn iPhone daadwerkelijk is gestolen vroeg ik me af welke middelen hiertoe ter beschikking staan. De telecomprovider geeft geen toestelinformatie, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Laatste activiteit iPhone
Om aan te tonen dat mijn iPhone daadwerkelijk is gestolen vroeg ik me af welke middelen hiertoe ter beschikking staan.
De telecomprovider geeft geen toestelinformatie, Google gebruikershistorie gaat maar tot 1 maand terug, en Facebook geeft ook onvoldoende informatie. Ten slotte geeft Zoek Mijn iPhone ook geen datum en tijd van de laatste activiteit van een toestel. Het toestel is direct uitgezet na de diefstal en is daarna niet meer online geweest. Enige andere mogelijkheden om de laatste activiteit van een iPhone zwart op wit te hebben? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
activiteit toevoegen in agenda iphone 4s | darkdodo | iPhone algemeen | 10 | 29-12-11 15:39 |
Iphone 3G valt geregeld uit bij SIM-activiteit | boenils | iPhone algemeen | 0 | 27-10-11 21:09 |
GPS / Internet activiteit wanneer gelocked | Abi | iPhone algemeen | 1 | 08-02-09 02:21 |
|
|