Iphone 3G valt geregeld uit bij SIM-activiteit discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iphone 3G doet behoorlijk raar, de iphone werkt in principe perfect, maar meermaals per dag (voor zover ik kan zien bij het ontvangen van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 3G valt geregeld uit bij SIM-activiteit
Mijn iphone 3G doet behoorlijk raar, de iphone werkt in principe perfect, maar meermaals per dag (voor zover ik kan zien bij het ontvangen van een sms/oproep valt hij uit. LCD wordt zwart en achtergrondverlichting gaat uit (scherm is wel niet volledig uit) en Iphone reageert niet meer. Enkel met een soft reset krijg ik hem weer tot leven. Als ik de SiM eruit haal blijft hij mooi werken dus zover was ik al geraakt.
Toevallig iemand ervaring met dit probleem? Of een succesvolle herstelling gedaan? Alvast bedankt, Nils |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad gekocht bij mediamarkt, hoe is de garantie geregeld? | MauroDG | iPad algemeen | 14 | 14-09-13 01:04 |
iPhone valt uit | live4music | iPhone algemeen | 4 | 09-08-11 15:46 |
iPhone 4 nieuw uit doos valt elke 2 minuten uit | Cdrazar | iPhone algemeen | 0 | 08-07-11 23:47 |
iPhone 3GS: Unlock probleem bij SIM kaarten uit buitenland! | Xtreme404 | Unlock | 0 | 18-12-10 21:21 |
iphone valt uit | driguez | iPhone algemeen | 0 | 27-03-10 18:30 |
|
|