synchroniseren iphone 5 en google kalender na ios5 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) na het instaleren van iOS 5 lukt het synchroniseren van mijn Iphone 5 niet meer richting de google agenda. normaal kon ik als ik een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
synchroniseren iphone 5 en google kalender na ios5
na het instaleren van iOS 5 lukt het synchroniseren van mijn Iphone 5 niet meer richting de google agenda.
normaal kon ik als ik een agenda datum aan mijn ical toevoegde kiezen in welke agenda ik dat wilde. nu krijg ik alleen mijn ical mogelijkheden te zien dit terwijl onder agenda's mijn gmail agenda's nog wel aanwezig zijn. wat doe ik verkeerd ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Synchroniseren outlook 2003 op een windowscomputer met de iPhone in IOS5 | Jepe | iPhone algemeen | 40 | 24-10-11 12:13 |
synchroniseren Iphone IOS5 | Erw | iTunes | 2 | 15-10-11 11:34 |
Nieuwe kalender (Google) niet zichtbaar | robenroute | iPhone algemeen | 4 | 24-12-10 21:38 |
IPhone kalender naar exchange kalender? | mackaliaga | iPhone algemeen | 2 | 15-03-10 12:41 |
Vanuit kalender naar Google maps | mr_bosz | iPhone algemeen | 1 | 21-11-09 00:01 |
|
|