//

iPad gekocht bij mediamarkt, hoe is de garantie geregeld?

iPad gekocht bij mediamarkt, hoe is de garantie geregeld? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb in maart een iPad 2 bij de mediamarkt gehaald en er zijn een paar dingetjes mis mee en ook met de smartcover. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-07-11, 00:31
MauroDG's schermafbeelding
MauroDG MauroDG is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 81
Standaard iPad gekocht bij mediamarkt, hoe is de garantie geregeld?

Hallo,

Ik heb in maart een iPad 2 bij de mediamarkt gehaald en er zijn een paar dingetjes mis mee en ook met de smartcover. De iPad heeft een dode pixel, lichtlekken en de glasplaat van het scherm zit niet helemaal goed gelijmd.

Kan ik nu teruggaan naar de mediamarkt en direct een nieuwe krijgen of niet?

Mvg,
MauroDG
__________________
___________________________________________
iPad 2 16GB Wi-Fi+3G Black -- iPhone 4S 16GB White
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-07-11, 01:32
Ton007 Ton007 is offline
• iOS 4.3.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 11
Standaard

nee, mediamarkt, ben toch wel gek
  #3  
Oud 07-07-11, 09:17
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Direct een nieuwe lijkt mij niet. Echter heb je gewoon 2 jaar garantie.
Dus je moet m gewoon ter reparatie aanbieden. Het enige wat tegen kan vallen is de dode pixel. Volgens mij moet je er meerdere hebben. Maar als je geluk hebt wordt de iPad bij het reparatiecentrum omgeruild voor een refurbished.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #4  
Oud 07-07-11, 09:36
m4rtijn76 m4rtijn76 is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Dronten
Berichten: 93
Standaard

Bij de Mediamarkt zijn ze normaalgesproken helemaal niet moeilijk. Uiteraard had je deze problemen ook de eerste paar dagen / weken kunnen ontdekken, als je dan was terug gegaan hadden ze je waarschijnlijk zo een nieuwe meegegeven. Nu zal hij waarschijnlijk ter reparatie aangeboden moeten worden.
  #5  
Oud 07-07-11, 09:47
MauroDG's schermafbeelding
MauroDG MauroDG is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 81
Standaard

Ik ben de eerste drie weken ook elk weekend teruggegaan om te kijken of hij op voorraad was, daarna dacht ik beter een tijdje kon wachten omdat dan de kans groter zou zijn dat hij op voorraad was.
  #6  
Oud 08-07-11, 09:33
MauroDG's schermafbeelding
MauroDG MauroDG is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 81
Standaard

Gistermiddag heb ik hem door ivizi Maastricht (kemenadeplein) naar Apple laten sturen, ik koop vanaf nu nooit meer een Apple-product bij mediamarkt... bij ivizi hebben ze veel betere service!
  #7  
Oud 08-07-11, 09:51
StalenWorm's schermafbeelding
StalenWorm StalenWorm is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: Westerlo (B)
Berichten: 32
Standaard

goedkoop is, in het geval van Mediamarkt helaas niet hetzelfde als beterkoop!!
__________________
iPhone 4s 16 gb  iPhone 4 16gb  Ipad2 16 gb Wi-Fi + 3G  Macbookpro 15" 2,4 Ghz  iMac 21.5" Core i3 3.2 GHz  Apple TV2 
  #8  
Oud 08-07-11, 12:35
pippirules pippirules is offline
 
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door StalenWorm Bekijk bericht
goedkoop is, in het geval van Mediamarkt helaas niet hetzelfde als beterkoop!!
De prijzen van de IPad's zijn in alle winkels hetzelfde hoor! Mediamarkt kan ze niet goedkoper aanvpbieden, je opmerking slaat dus kant nog wal!

Ik heb mijn iPad bij de Mediamarkt gekocht en had last van light bleeding. Ik heb de eerste direct laten omruilen voor een ander. Helaas had die er ookmweer last van. Ik ging terug, maar na de 14-dagen-omruiltermijn, dit hield in dat ze de iPad voor reparatie gingen opsturen. Ik heb 2 weken zonder iPad gezeten (kwam weer aan andere dingen toe, hihi) en heb toen een nieuwe gekregen. Ik ben tevreden over de service van de Mediamarkt!
  #9  
Oud 08-07-11, 12:41
StalenWorm's schermafbeelding
StalenWorm StalenWorm is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: Westerlo (B)
Berichten: 32
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pippirules Bekijk bericht
De prijzen van de IPad's zijn in alle winkels hetzelfde hoor! Mediamarkt kan ze niet goedkoper aanvpbieden, je opmerking slaat dus kant nog wal!
om dan op dezelfde botte manier te reageren!!

dan is het helemaal erg dat je de ipad daar koopt, waarvan over het algemeen geweten is dat de dienst na verkoop vaak te wensen overlaat!
  #10  
Oud 08-07-11, 15:19
pippirules pippirules is offline
 
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door StalenWorm Bekijk bericht
om dan op dezelfde botte manier te reageren!!

dan is het helemaal erg dat je de ipad daar koopt, waarvan over het algemeen geweten is dat de dienst na verkoop vaak te wensen overlaat!
Dat moet je in mijn geval niet erg vinden, want ik kan alleen maar positief spreken over de wijze van behandeling van mijn klachten bij de Mediamarkt . Hopende dat dit voor u ook gaat gelden, wens ik je een te gek wwekend!
  #11  
Oud 16-07-11, 01:26
wimvervynck wimvervynck is offline
 
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2
Standaard

als je binnen de 90 dagen naar de Mediamarkt gaat krijg je normaal gewoon direct een nieuwe. je krijgt bij elk product 90 dagen gratis Apple Care.
Ik ben vandaag teruggegaan maar de 90 dagen waren al om. Ze deden helemaal niet moeilijk. Maar ze gingen hem aanbieden ter reparatie bij Apple en zal dus een weekje of 2 moeten wachten.
Ze zeiden dat ik 9 kansen op 10 gewoon een nieuwe kreeg.
  #12  
Oud 16-07-11, 09:45
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Bij een iPhone is de kans op een refurbished ipv een nieuwe veel groter...

Hoe is dat bij de iPad?
  #13  
Oud 29-06-12, 19:20
Fasty's schermafbeelding
Fasty Fasty is offline
• iOS 13.2.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Melick
Berichten: 404
Standaard

Mijn Iphone heeft een kapotte oor speaker. Hoelang duurt het ongeveer bij mediamarkt voor dat je hem terug hebt zit nog garantie op in mei gekocht. Is echt k*t de eerste iPhone die kuren heeft.

Maar heeft iemad hem al eens ter reparatie opgestuurd bij mediamarkt
hoelang heeft dit geduurd?
  #14  
Oud 11-09-13, 15:07
iphoneipadjdldji178363 iphoneipadjdldji178363 is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 1
Standaard

Hallo ,

Ik heb een iphone 4s gekocht bij mediamarkt en er is iets mis als iemand mij probeert te bellen en mijn iphone staat aan dan kan hij mij niet bereiken het is nu op reparatie... Ikwou vragen zal ik nu een nieuwe krijgen of?
  #15  
Oud 14-09-13, 01:04
jevamo jevamo is offline
• iOS 16.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 220
Standaard

Mijn ervaring is dat als je in het eerste jaar een probleem hebt met een apple product, dt het beste is om naar de applestore te gaan. Niks opsturen en niet wachten op terugkomst van reparatie. Ik had met mn ipad 2 (11 maanden en 3 weken oud) een paar dode pixels of een klein stofje tussen display en glas zitten. Het hoorde niet werd er gezegd bij de geniusbar en even later had ik een refurbished ipad aangeboden gekregen.
Apple priducten zijn doorgaans duurder, maar qua service krijg je er echt veel voor terug
Reageren

Labels
garantie, ipad, kapot, mediamarkt



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 niet langer los te koop bij de mediamarkt Sjonie Koopinformatie Nederland 3 03-02-11 16:37
Dode pixel iPad 3G 32 GB, garantie MediaMarkt S¡mon iPad algemeen 12 09-10-10 21:12
Hoe zit het met garantie bij een nieuwe 3GS ?maar zonder bon? corne64 Koopinformatie Nederland 4 20-08-10 14:57
Laagste prijs garantie bij mediamarkt? DaveD30 Koopinformatie Nederland 11 26-01-10 12:48
Iphone screenprotectors bij mediamarkt utrecht! mister@ iPhone accessoires en onderdelen 9 24-01-10 18:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:43.