Ipad 1 crasht extreem vaak. discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wordt er nu toch wel hondsdol van dus vandaar dat ik topic open. De ipad heeft er namelijk een handje van om programmas zo ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipad 1 crasht extreem vaak.
Ik wordt er nu toch wel hondsdol van dus vandaar dat ik topic open.
De ipad heeft er namelijk een handje van om programmas zo uit het niets af te sluiten waardoor ik weer op het beginscherm terecht kom, ik draai maximaal 2 programma's tegelijk dus echt overbelasting kan het niet zijn. Mocht ik straks de schoolbanken weer in gaan en de ipad crasht om de halve klap dan ben ik natuurlijk alles kwijt en dat schiet ook niet op. Iemand enig idee wat het probleem kan zijn? Hij is trouwens voorzien van de nieuwste voor de ipad 1 te krijgen firmware |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ga eens kijken in de Diagnostics van die iPad 1. Ik ben bijna zeker dat daar een heel veel LowMemory crash reports staan.
|
|
|||
|
|||
Ook ik heb een vootdurend crashende ipad 1. Kan de Timosha aangeven waar de Diagnostics te vinden zijn? En wat ik daarmee moet doen?
|
|
|||
|
|||
Bij mij is iOS in het Engels ingesteld, dus: Settings -> General -> About -> Diagnostics & Usage -> Diagnostics & Usage Data. Als er daar LowMemory foutboodschappen staan dan open die en kijk na welke app het probleem veroorzaakt.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Springboard crasht (te) vaak | IceFollow | Jailbreak apps en thema's | 9 | 17-02-11 16:04 |
Iphone 3gs crasht vaak, snel lege batterij.. Wat nu? | dvbeeten | iPhone algemeen | 0 | 09-02-11 23:26 |
|
|