iphone 5 beta versie vastloper discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenmiddag , Ik ben eigenlijk ten einde raad omdat mijn iphone 5 niet meer opstart.!!! 2,5 mnd geleden heb ik een beta versie op mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 5 beta versie vastloper
Goedenmiddag ,
Ik ben eigenlijk ten einde raad omdat mijn iphone 5 niet meer opstart.!!! 2,5 mnd geleden heb ik een beta versie op mijn phone gezet van ios7 , Nu wil dat dit systeem niet meer opstarten. en als ik mijn telefoon aan itunes hang dan zegt hij dat om een hestel uit te voeren ik mijn : Zoek mijn iphone moet uit schakelen onder het icloud venster , Dan kan pas een herstel worden gedaan ,Het probleem is dus ik kan mijn telefoon niet in om dat uit te zetten waardoor de herstel optie niet kan uitvoeren . Kan iemand mij aub hier mee helpen. vriendelijke groet Dirk |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iOS 6 beta versie's? | 020 | Chat en geruchten | 1 | 11-06-12 00:20 |
Beta versie Icemovie | Thakoer | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 0 | 27-02-12 12:44 |
iOS 5 Update naar versie 5.0.1 beta. | kommer1967 | iPhone algemeen | 22 | 07-11-11 20:00 |
totale vastloper - Geen beeld - 1st gen. iPhone Versie 1.1.3 | Floris_k | iPhone algemeen | 5 | 27-07-09 17:38 |
|
|