//

iphone 5 beta versie vastloper

iphone 5 beta versie vastloper discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenmiddag , Ik ben eigenlijk ten einde raad omdat mijn iphone 5 niet meer opstart.!!! 2,5 mnd geleden heb ik een beta versie op mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-10-13, 14:03
DirkDekker1 DirkDekker1 is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 1
Standaard iphone 5 beta versie vastloper

Goedenmiddag ,
Ik ben eigenlijk ten einde raad omdat mijn iphone 5 niet meer opstart.!!!
2,5 mnd geleden heb ik een beta versie op mijn phone gezet van ios7 , Nu wil dat dit systeem niet meer opstarten. en als ik mijn telefoon aan itunes hang dan zegt hij dat om een hestel uit te voeren ik mijn : Zoek mijn iphone moet uit schakelen onder het icloud venster , Dan kan pas een herstel worden gedaan ,Het probleem is dus ik kan mijn telefoon niet in om dat uit te zetten waardoor de herstel optie niet kan uitvoeren . Kan iemand mij aub hier mee helpen. vriendelijke groet Dirk
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-10-13, 14:11
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

iOS 7 Beta 5 en Beta 6 zijn vandaag verlopen:

http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...ram-kopen.html
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iOS 6 beta versie's? 020 Chat en geruchten 1 11-06-12 00:20
Beta versie Icemovie Thakoer Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 0 27-02-12 12:44
iOS 5 Update naar versie 5.0.1 beta. kommer1967 iPhone algemeen 22 07-11-11 20:00
totale vastloper - Geen beeld - 1st gen. iPhone Versie 1.1.3 Floris_k iPhone algemeen 5 27-07-09 17:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:41.