iOS 5 Update naar versie 5.0.1 beta. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) iOS 5.0.1 beta This is a pre-release version of iOS 5.0.1 for iPad, iPhone, and iPod touch. Posted: November 2, 2011 Build: 9A402 iOS 5.0.1 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iOS 5 Update naar versie 5.0.1 beta.
iOS 5.0.1 beta
This is a pre-release version of iOS 5.0.1 for iPad, iPhone, and iPod touch. Posted: November 2, 2011 Build: 9A402 iOS 5.0.1 beta Downloads iPad 2 (Wi-Fi) iPad 2 Wi-Fi + 3G (GSM) iPad 2 Wi-Fi + 3G (CDMA) iPad (Wi-Fi and Wi-Fi + 3G) iPhone 4S iPhone 4 (GSM) iPhone 4 (CDMA) iPhone 3GS iPod touch (4th generation) iPod touch (3rd generation) Dit zijn de verbeteringen: iOS 5.0.1 beta contains improvements and other bug fixes including: Fixes bugs affecting battery life Adds Multitasking Gestures for original iPad Resolves bugs with Documents in the Cloud Improves voice recognition for Australian users using dictation Contains security improvements iOS 5.0.1 beta introduces a new way for developers to specify files that should remain on device, even in low storage situations. Learn more iOS 5.0.1 beta and iTunes 10.5.1 beta are pre-release software and are considered Apple Confidential Information and are subject to the terms of your iOS Developer Program License Agreement. Unauthorized distribution or disclosure of Apple Confidential Information is prohibited. Om iOS 5 beta 5.0.1 te downloaden, heb je een Apple Developer account nodig. Wie heeft de beta van 5.0.1 al geïnstalleerd. Zijn er nu verbeteringen te zien. Laat maar weten. Laatst gewijzigd door kommer1967; 04-11-11 om 00:01. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zet hem er nu op. Laat het weten wat mijn ervaringen zijn.
|
|
|||
|
|||
Als je niet geregistreerd bent bij een developer kun je hem niet installeren, niet iedereen weet dat, denk ik.
|
|
||||
|
||||
Kan mij niet voorstellen dat er forumleden zijn die dat niet weten.
Was zoveel te doen om de iOS 5 beta reeks. Bij deze dan: Om iOS 5 beta 5.0.1 te downloaden, heb je een Apple Developer account nodig. |
|
||||
|
||||
Merk weing verschil qua batterij!
Blijft toch snel leeg slurpen, ook al doe ik er niets mee Laatst gewijzigd door WhyNotCallMeRo; 04-11-11 om 10:08. |
|
||||
|
||||
Krijgen jullie een nieuwe baseband?
(vooral benieuwd voor 3GS en iPad 2 3G)
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Als jij geen update heb gedaan, dan staat daar Versie : 5.0.0. Na de update stat er Versie : 5.0.1. Als jij die update wilt, dan heb je wel een Apple Developer account nodig. Zonder die account kun je geen Beta update's downloaden en installeren. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik ben vooral benieuwd voor "mijn" devices (zie vorige post), dus mocht iemand dat geprobeerd hebben: ik lees het graag. |
|
|||
|
|||
Citaat:
04.11.08 P4 S2C 05.16.05 P3 07.11.01 S1C 3.00.03(CDMA)P4D S2D 1.00.12(GSM+CDMA) P4S iOS version history - Wikipedia, the free encyclopedia November 2011 ' Bug fix release and Security update
Lijkt erop dat de 3GS en Ipad1 dus geen baseband-update krijgen. |
|
|||
|
|||
Nou na een dag gebruik kan ik niet zeggen dat de batterij langer mee gaat.
Ik ben een zakelijk gebruiker en kan net een dag halen. Dwz van 8 tot 17.00 uur. En dan bel ik redelijk veel plus een beetje internet. Vind het absoluut geen vooruitgang. Heb hem nu weer aan de stroom en ga nu kijken wat het verlies is met weinig tot geen gebruik. |
|
||||
|
||||
Heb sinds vannacht de 2e beta voor iOS 5 geïnstalleerd.
Deze 2e heeft zeker bij mij de accu probleem verholpen. Starte met een volle accu, na 10 uur, is er maar 7 procent gebruikt. Ik heb al mijn email accounts, met push. Apps met locatie aan gezet. Net slecht lijkt mij. Ga nu verder met testen. |
|
|||
|
|||
Enig idee wanneer de update wordt gelanceerd? Een batterij die het zes uur volhoudt op standby is natuurlijk niet echt bruikbaar..
En wat als ze dit probleem niet kunnen verhelpen? Dit kunnen ze niet echt wegmoffelen zoals ze met de antennegate hebben gedaan natuurlijk. |
|
|||
|
|||
Heb nu beta 2 erop gezet, kan geen verschil ontdekken met de vorige. Maar wat is eigenlijk nou normaal? Hoelang moet je met een volle accu doen?
Dat is toch ook voor iedereen verschillend. |
|
|||
|
|||
Jammer genoeg heeft deze update zo goed als niets gedaan voor mijn batterijgebruik. Ik hoopte dat met deze update te installeren mijn probleem zou weg zijn, maar dat is het dus niet. Mijn iPhone 4S loopt nog steeds als een trein leeg. Hij heeft deze nacht de hele tijd op stand-by gestaan (zo'n 7uur) en er is weer 8-9% van mijn batterij af. Ik weet niet meer wat ik moet doen.. Terug naar de winkel lijkt me de enigste optie.
|
|
||||
|
||||
Vrij normaal lijkt mij
Gebruikersinstellingen is niet naar 5.01 in te stellen modjes |
|
|||
|
|||
Hmm. Maak me toch nog een beetje zorgen hoor. Wanneer ik een sms bericht stuur gaat er meteen 1% van mijn batterij af terwijl hij daarvoor de hele tijd op stand-by heeft gestaan. Maar goed, ik zie wel wat het doet.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Downgraden van ios 5 (beta) naar ios4.3 | wannesdg | Jailbreak | 3 | 14-10-11 17:58 |
iPhone: Updaten naar BETA versie , ook terug kunnen. | kevintj07 | Jailbreak | 0 | 16-08-11 15:56 |
terug van IOS 4.2 beta 3 naar 3.22 (probleem) | stefonline | iPad algemeen | 2 | 17-10-10 23:46 |
iPhone 4 doet het niet meer na update naar iOS 4.1 beta 2 | edgarf28 | iPhone algemeen | 0 | 30-07-10 12:08 |
|
|