iOS 5 Update naar versie 5.0.1 beta. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft Klopt, die firmware is ook nog niet beschikbaar voor het 'normale' publiek Maar je kon bij 5.0 wél Beta kiezen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik had ook een stille hoop dat de beta het accuprobleem zou oplossen. Afgelopen nacht van de volle 100% naar 35% gegaan in standby. Locatievoorzieningen uit, fetch en Siri aan. De beta heeft bij mij dus nog geen verbetering gebracht.
Ik overweeg een clean install/restore, maar aarzel nog omdat dan de sms- en belhistorie en alle instellingen weg zijn....
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Downgraden van ios 5 (beta) naar ios4.3 | wannesdg | Jailbreak | 3 | 14-10-11 17:58 |
iPhone: Updaten naar BETA versie , ook terug kunnen. | kevintj07 | Jailbreak | 0 | 16-08-11 15:56 |
terug van IOS 4.2 beta 3 naar 3.22 (probleem) | stefonline | iPad algemeen | 2 | 17-10-10 23:46 |
iPhone 4 doet het niet meer na update naar iOS 4.1 beta 2 | edgarf28 | iPhone algemeen | 0 | 30-07-10 12:08 |
|
|