Extra (0) bij gemiste oproepen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Op mijn iPhone 5 heb ik last van het volgende probleem: Wanneer ik een gemiste oproep heb wordt het nummer als volgt weergegeven: +31 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Extra (0) bij gemiste oproepen
Beste,
Op mijn iPhone 5 heb ik last van het volgende probleem: Wanneer ik een gemiste oproep heb wordt het nummer als volgt weergegeven: +31 (0) 61 234 56 78 Wanneer ik dit probeer terug te bellen krijg ik Oproep geweigerd, wanneer ik de (0) weghaal werkt het wel. Kan dit aan mijn provider Vodafone liggen dat deze (0) wordt getoond, of is dit een instellingen op de iPhone? Met vriendelijke groet, Mark van Haaren |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Een gemiste oproep staat niet onder Gemiste Oproepen | jaaadullle | iPhone algemeen | 2 | 10-04-12 21:59 |
Gemiste oproepen alleen nummer | madfred | iPhone algemeen | 1 | 11-09-11 01:25 |
Gemiste oproepen en voicemail niet bij recent | ArthurB | iPhone algemeen | 1 | 14-02-11 12:23 |
Gemiste oproepen.. | milan13 | iPhone algemeen | 2 | 17-10-09 13:04 |
Gemiste oproepen | maltje | iPhone algemeen | 2 | 08-05-09 12:19 |
|
|