//

Pushberichten op gelockte telefoon

Pushberichten op gelockte telefoon discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iPhone met IOS 7. Op deze telefoon staat een exchange mailbox ingesteld met de push notifications. Nu is het probleem dat de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-10-13, 15:10
pascal7 pascal7 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 4
Standaard Pushberichten op gelockte telefoon

Ik heb een iPhone met IOS 7. Op deze telefoon staat een exchange mailbox ingesteld met de push notifications. Nu is het probleem dat de pushberichtne niet binnenkomen als de telefoon gelockt is. Als ik de mailbox op de telefoon open dan krijg ik de mail te zien en komen de push berichten op het scherm. Is het mogelijk om de berichten op het scherm te krijgen en een geluidje terwijl de telefoon gelockt is?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-10-13, 15:41
Koenne101 Koenne101 is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2012
Locatie: België, Leuven
Berichten: 83
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pascal7 Bekijk bericht
Ik heb een iPhone met IOS 7. Op deze telefoon staat een exchange mailbox ingesteld met de push notifications. Nu is het probleem dat de pushberichtne niet binnenkomen als de telefoon gelockt is. Als ik de mailbox op de telefoon open dan krijg ik de mail te zien en komen de push berichten op het scherm. Is het mogelijk om de berichten op het scherm te krijgen en een geluidje terwijl de telefoon gelockt is?
Berichtgeving even aanpassen via :

Instellingen->Berichtencentrum->Mail-> Hier je juiste mailaccount even kiezen

Onderaan bij meldingen de knop "Op toegangsscherm" even aanzetten en klaar!

Je kan hier ook meldingsgeluid en andere opties aanpassen voor de gewenste melding. Zie ook dat je bovenaan "Stroken" of "Meldingen" kiest en niet "Geen"
  #3  
Oud 07-10-13, 15:47
pascal7 pascal7 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 4
Standaard

Zoals hierboven staat het ingesteld. Email staat ook ingesteld op push in 'instellingen' 'email, contacten, agenda's'. Ondanks dat dit zo ingesteld is wordt de email pas opgehaald als mail geopend is. Dan komt ook vrolijk de push notification terwijl ik in mail zit.
  #4  
Oud 07-10-13, 15:55
Koenne101 Koenne101 is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2012
Locatie: België, Leuven
Berichten: 83
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pascal7 Bekijk bericht
Zoals hierboven staat het ingesteld. Email staat ook ingesteld op push in 'instellingen' 'email, contacten, agenda's'. Ondanks dat dit zo ingesteld is wordt de email pas opgehaald als mail geopend is. Dan komt ook vrolijk de push notification terwijl ik in mail zit.
Probeer de email account eens opnieuw in te stellen. Verwijder de account bij Instellingen-Mail en voeg deze dan opnieuw toe.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apps overzetten van ene telefoon naar andere telefoon met ander Apple ID Marionnnnnn iPhone algemeen 3 03-07-13 13:25
iPhone 4: Gelockte zwitserse iPhone 4 Beaux Unlock 2 28-04-12 13:31
Wat is er anders aan het menu bij een gelockte telefoon? jpwg001 iPhone algemeen 4 17-01-12 12:13
iPhone 3G: Maagdelijke gelockte 3G chrishannes Unlock 4 23-08-10 17:18
Gelockte 2.1 Iphone unlocken jvandijk Archief 13 21-12-08 23:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:39.