Pushberichten op gelockte telefoon discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iPhone met IOS 7. Op deze telefoon staat een exchange mailbox ingesteld met de push notifications. Nu is het probleem dat de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Pushberichten op gelockte telefoon
Ik heb een iPhone met IOS 7. Op deze telefoon staat een exchange mailbox ingesteld met de push notifications. Nu is het probleem dat de pushberichtne niet binnenkomen als de telefoon gelockt is. Als ik de mailbox op de telefoon open dan krijg ik de mail te zien en komen de push berichten op het scherm. Is het mogelijk om de berichten op het scherm te krijgen en een geluidje terwijl de telefoon gelockt is?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Instellingen->Berichtencentrum->Mail-> Hier je juiste mailaccount even kiezen Onderaan bij meldingen de knop "Op toegangsscherm" even aanzetten en klaar! Je kan hier ook meldingsgeluid en andere opties aanpassen voor de gewenste melding. Zie ook dat je bovenaan "Stroken" of "Meldingen" kiest en niet "Geen" |
|
|||
|
|||
Zoals hierboven staat het ingesteld. Email staat ook ingesteld op push in 'instellingen' 'email, contacten, agenda's'. Ondanks dat dit zo ingesteld is wordt de email pas opgehaald als mail geopend is. Dan komt ook vrolijk de push notification terwijl ik in mail zit.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apps overzetten van ene telefoon naar andere telefoon met ander Apple ID | Marionnnnnn | iPhone algemeen | 3 | 03-07-13 13:25 |
iPhone 4: Gelockte zwitserse iPhone 4 | Beaux | Unlock | 2 | 28-04-12 13:31 |
Wat is er anders aan het menu bij een gelockte telefoon? | jpwg001 | iPhone algemeen | 4 | 17-01-12 12:13 |
iPhone 3G: Maagdelijke gelockte 3G | chrishannes | Unlock | 4 | 23-08-10 17:18 |
Gelockte 2.1 Iphone unlocken | jvandijk | Archief | 13 | 21-12-08 23:00 |
|
|