Mijn ex krijgt mijn berichten ook op haar toestel discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb in het verleden mijn nieuwe iphone 4s geinstalleerd bij mijn ex thuis op haar wifi. Het rare is dat zij mijn berichten krijgt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mijn ex krijgt mijn berichten ook op haar toestel
Ik heb in het verleden mijn nieuwe iphone 4s geinstalleerd bij mijn ex thuis op haar Wi-Fi. Het rare is dat zij mijn berichten krijgt en nu heel vervelend reageerd.
Hoe kan ik haar iphone loskoppelen van de mijne. Heb reeds mijn iphone opnieuw ingesteld op mijn Wi-Fi, doch het probleem blijft bestaan?? wie kan mij raad geven. Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dan zal jouw ex voor iMessages jouw Apple ID, e-mail en telefoonnummer(s) gebruiken.
|
|
|||
|
|||
Instellen als nieuwe telefoon,nieuw apple id en nieuw 06?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb onlangs eens gevonden, waar er ingelogd was en wanneer. Nu met de nieuwe update vindt ik dat niet meer terug?? Iemand die raad weet?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle apps op mijn 4 worden ook op mijn 3GS gedownload | mirsad1997 | iPhone algemeen | 1 | 25-09-13 17:47 |
Download ik een app op mijn 4 dan komt hij ook op mijn 3gs | mirsad1997 | iPhone algemeen | 5 | 25-08-13 15:23 |
iPod touch: Hoe kan ik mijn zus haar ipod touch 2g mc model update naar iOS 5 | magicstar2700 | Jailbreak | 7 | 05-04-13 11:58 |
Iedereen krijgt mijn voicemail en mijn smsjes komen te laat aan | iPeng | iPhone algemeen | 5 | 11-01-10 20:08 |
handen in mijn haar | barron | iTunes | 1 | 12-09-09 22:47 |
|
|