Oproepen komen soms niet door terwijl iPhone netwerkbereik heeft discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb af en toe het probleem tot iemand me probeert te bellen. Ik krijg dan een sms van deze persoon heeft je proberen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Oproepen komen soms niet door terwijl iPhone netwerkbereik heeft
Hallo,
Ik heb af en toe het probleem tot iemand me probeert te bellen. Ik krijg dan een sms van deze persoon heeft je proberen te bellen. Terwijl mijn iPhone wel netwerkbereik heeft. Ik had al eens gedacht tot dit iets met de provider zou kunne te maken hebben maar ik heb Proximus mijn vriendin Mobistar en we hebben het probleem allebei. Iemand die ook dit probleem heeft en er misschien een oplossing voor weet ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Indien je dit vooral op één plaats voorhebt is het hoogstwaarschijnlijk de ontvangst en zit je te ver van een zendmast af waardoor de oproepen niet op tijd binnen komen. Als je belt naar iemand tracht de server de telefoon te vinden en verbinding te maken, als dit te lang duurt krijg je een time-out en ontvang je dus een sms van je provider. Ik heb dit ook al eens meegemaakt maar enkel met Telenet (Mobistar netwerk). Bij BASE en Proximus heb ik dit nog nooit gehad... Je kan zelf de zendmasten in je buurt even nakijken op UMTS 3G masten GSM zenders antennes; Wat is de dekking voor mobiele telefonie van de telecom providers in België? Hopelijk ben je met deze informatie wat! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ok, laat maar horen. Heb je die field test geprobeerd in de telefoon app? Moet je zeker eens proberen, die bolletjes zeggen natuurlijk niet zo veel dan de effectie waarde als getal.
Het is ook niet omdat je ontvangst hebt dat je daarom bereikbaar bent. Kan zowel aan netwerk, mast als iPhone liggen. Aangezien zowel jij als je vriendin dit voor hebben is het dus al zeker de iPhone niet. |
|
|||
|
|||
Mijn vrouw en ik zitten in NL en bij Vodafone. toch hebben wij nu en dan daar last van.Zo erg dat i zittend naast mijn vrouw haar toestel in de hand heb, met mijn toesten har bel en krijg geen verbinding.Na herstart werk het gewoon wel.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iMessages komen pas na 10-15 min. binnen maar soms ook direct. | deleon | iPad algemeen | 6 | 03-01-13 20:59 |
Soms komen oproepen niet door | hvooij | iPhone algemeen | 4 | 12-09-12 13:47 |
Iphone 3g touschreen werkt soms wel soms niet??:S | timarea51 | iPhone algemeen | 14 | 27-09-10 08:17 |
oproepen komen niet binnen | jaykay | iPhone algemeen | 2 | 20-12-09 10:53 |
sms ontvangen en oproepen ontvangen gaat soms niet | acxcis | iPhone algemeen | 8 | 10-11-09 15:54 |
|
|