handen in mijn haar discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) dames en heren, Ik heb een iphone 3.1 8GB, Ik heb het hele forum afgezocht en een hoop oplossingen voor mijn probleem gevonden maar ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
handen in mijn haar
dames en heren,
Ik heb een iphone 3.1 8GB, Ik heb het hele forum afgezocht en een hoop oplossingen voor mijn probleem gevonden maar ik kom er nog steeds niet uit. Ik heb films gemaakt met mijn fotocamera en die op mijn pc gezet. De films zijn 190mb groot en de videocompressie islead mjpeg (zegt mij niets).Ik kan ze niet slepen knippen of wat dan ook. Wie kan mij daarbij helpen. Als het even kan zou ik je dan ook graag op willen bellen zodat het telefonisch gedaan kan worden want kom er zo echt niet uit. PLease en alvast bedankt. Laatst gewijzigd door Destiny; 12-09-09 om 22:58. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: help, handen in het haar 3.1.3. lukt niet om te activeren | jaimiefanatic | Jailbreak | 7 | 27-08-10 02:37 |
Handen in het haar na update van 2.2 naar 2.2.1 | flyte | Archief | 3 | 23-04-09 23:47 |
Vandaag eindelijk een iPhone in mijn handen gehad | Roel | iPhone algemeen | 1 | 03-01-08 14:19 |
|
|