Download ik een app op mijn 4 dan komt hij ook op mijn 3gs discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo,, ik heb nu een iphone 4 en als ik daar een nieuwe app op zet komt hij automatisch op mijn 3 gs terwijl ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Download ik een app op mijn 4 dan komt hij ook op mijn 3gs
Hallo,,
ik heb nu een iphone 4 en als ik daar een nieuwe app op zet komt hij automatisch op mijn 3 gs terwijl ik dat niet wil. Is hij nu op een of andere manier verbonden en kan ik dat uitzetten. mvg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ja, dat kan je uitzetten.
Instellingen > iTunes en App Stores > Automatische downloads (uitzetten) |
|
|||
|
|||
Hoi,
hardstikke bedankt maar is dat dan ook met mijn telefoon contacten want ik had alle contacten naar mijn 4 over gezet en dacht dat ik ze op de 3 gs kon verwijderen. Toen ik ze op mijn 3gs verwijderde gingen ze op mijn 4 ook weer weg. mvg |
|
||||
|
||||
Je contacten koop je niet in de App Store, dus daar heeft dit geen effect op
Als je even kijkt naar het menu dat freestyle4all noemde, kun je automatische downloads voor muziek, apps en/of boeken in- of uitschakelen. Synchroniseren van contacten kun je in- of uitschakelen bij Instellingen > iCloud, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken.
|
|||
|
|||
Als je deze instellingen bij iCloud van contacten uit zet, op je oude iPhone dan wordt er gevraagd verwijder van iPhone of bewaar. Als je op verwijder zet, worden dan niet alle contacten ook op je nieuwe iPhone verwijderd???
|
|
|||
|
|||
Nee dat klopt, dan blijven ze op je 4 behouden.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: als ik mijn iphone 3gs uitzet wipt hij meteen naar DFU mode | Muug | Jailbreak | 33 | 05-06-12 14:56 |
Hoe zet ik een App van mijn iPhone naar mijn iPad 2 | kevin1982 | iPad algemeen | 7 | 08-01-12 12:00 |
Foto: Mapje komt niet te voorschijn wanneer ik mijn Iphone op mijn laptop schakel.. | Ozyar | Muziek, foto & video | 4 | 31-12-10 02:52 |
Haal mijn iphone uit mijn zak en hij doet het niet meer. | sandertjuh89 | iPhone algemeen | 18 | 20-12-09 23:44 |
|
|