foto's verwijderen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Op de iphone staat een mapje foto's en daarin mapjes filmrol fotostream Daarin kan ik foto's verwijderen maar er staan ook foto's op waarbij staat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
foto's verwijderen
Op de iphone staat een mapje foto's en daarin mapjes filmrol fotostream Daarin kan ik foto's verwijderen maar er staan ook foto's op waarbij staat 6 van mijn computer Deze kan ik echter niet verwijderen Hoe kan ik dat wel doen Weet iemand hier een oplossing voor want ik wil ze van de iphone weg hebben
bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
bedankt voor de informatie maar ik kom er niet uit. ook als ik itunes op de laptop open zet Ik weet het niet misschien kun je mij meer informatie sturen Bedankt als je dat wilt doen
|
|
|||
|
|||
Je moet wel de iPhone aan de computer aansluiten en dan iTunes starten. Dan klik je op het tabje Foto's. Vink dan de gesynchroniseerde foto's uit die je weg wil hebben.
|
|
|||
|
|||
ik kom er niet uit Want als ik ITunes openm zie ik nergens fot's staan het zal wel aan mij liggen sorry
groet |
|
|||
|
|||
Dan maar met een plaatje als het niet anders gaat:
|
|
|||
|
|||
ja dat is het hem nu ik krijg dat plaatje niet raar maar waar en nogmaals het ligt aan mij
bedankt |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
oke zover ben ik maar ik krijg wel een mijn iphone maar niet de thuisdeling Wat nu??
bedankt |
|
|||
|
|||
Thuisdeling heb je niet nodig. Mijn plaatje was een voorbeeld zonder aangesloten iPhone om te tonen hoe je de zijbalk moet openen. Nogmaals, klik op het icoontje van de iPhone in de zijbalk.
|
|
|||
|
|||
Hoi Timosha,
Ik zie in de zijbalk iphone en daar staan diverse onderwerpen in zoals muziek films enz maar geen foto's |
|
|||
|
|||
OK! Je hebt nu op het iPhone icoontje geklikt. Kijk nu nog eens heel aandachtig naar het plaatje in bericht #6.
|
|
|||
|
|||
Oke Timosha,
bedankt voor je hulp Het is gelukt dank zij jouw hulp nogmaals bedank Duske |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
heb nog een moeilijke bevalling Ik heb de iphone gekoppeld aan de PC Op mijn iphone had ik alle emails verwijderd maar nu ben ik ze ook kwijt op de pc Zijn die terug te halen en hoe.
groet Duske |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
foto's verwijderen | angel8 | Muziek, foto & video | 29 | 27-11-13 23:18 |
Foto,s verwijderen | giljom | Muziek, foto & video | 14 | 17-06-12 00:47 |
Foto: Foto's verwijderen uit Filmrol (Foto's App) TRAAG | MvdS | Muziek, foto & video | 1 | 15-05-12 22:04 |
foto's verwijderen | marcoV6 | Archief | 2 | 30-11-08 15:16 |
foto's verwijderen | joeri28 | Archief | 1 | 17-02-08 13:49 |
|
|