iPhone 4S batterij discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn batterij van de 4S gaat niet meer lang mee. Nog maar 3 maanden oud, ik kalibreer regelmatig de batterij, vandaag is hij zolang meegegaan: ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPhone 4S batterij
Mijn batterij van de 4S gaat niet meer lang mee.
Nog maar 3 maanden oud, ik kalibreer regelmatig de batterij, vandaag is hij zolang meegegaan: Usage: 3 hours, 15 minutes Stand-by: 11 hours, 18 minutes Help? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
een paar vraagjes.
1:nog maar 3 maand oud de iphone of de batterij? 2:wat zijn uw instellingen?(schermhelderheid.3g.bt.Wi-Fi). 3:herstart u af en toe de iphone of blijft ie wekenlang aan. 4:wat doet u allemaal met de iphone? |
|
|||
|
|||
Had het zelfde probleem met mijn iphone 5s na update ios 7.0.2. De iPhone herstelt via itunes zonder de icloud back-up terug te zetten en is nu weer als vanouds!
|
|
||||
|
||||
iPhone 4s met altijd 3g aan, alleen een restart voor kallibreren vam de batterij, schermhelderheid op 1:4
|
|
|||
|
|||
Bij mij: 5uur gebruik 33uur stand-by iOS7 installeren is voor mij een hele vooruitgang
Nu nog 4% over. |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 5 batterij | Jesse1312 | iPhone algemeen | 2 | 30-01-13 15:45 |
iPhone batterij | NathalieSp | iPhone algemeen | 4 | 07-11-12 23:02 |
Batterij Iphone 4s | john wings | iPhone algemeen | 7 | 30-12-11 19:33 |
Batterij iPhone 3G | DertKesh | iPhone algemeen | 25 | 28-08-09 14:16 |
|
|