[iPhone 5] Laadt niet meer goed discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag, Sinds ongeveer een week laadt mijn iPhone 5 niet meer goed. Welke lightning connector ik ook gebruik (stuk of 5 geprobeerd), het probleem blijft. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
[iPhone 5] Laadt niet meer goed
Goedemiddag,
Sinds ongeveer een week laadt mijn iPhone 5 niet meer goed. Welke lightning connector ik ook gebruik (stuk of 5 geprobeerd), het probleem blijft. Alleen als ik de lightning connector handmatig naar rechts druk gaat hij wel laden. Iemand hiervoor een oplossing? Of simpelweg naar de Apple Store gaan? Ben namelijk bang dat mn iPhone over een paar dagen helemaal niet meer oplaad, en ik heb hem voor mijn werk nodig dus kan hem niet missen..
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je kan het beste gewoon langs de Store gaan. Ik neem aan dat je nog garantie hebt dus dat komt wel goed. Het is ook beter dat je niet met je toestel gaat rommelen als je nog recht hebt op garantie.
Succes |
|
|||
|
|||
Stof of andere viezigheid in de Lightning bus misschien? Probeer de bus op de iPhone eens voorzichtig schoon te maken met een niet geleidend voorwerp zoals een houten tandenstoker.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
IP4 Connector & Bat. goed maar laadt niet op.. | VE2910 | iPhone algemeen | 1 | 26-06-13 23:56 |
Mijn iPhone 4s laadt niet meer goed op. | Jasper072x | iPhone algemeen | 6 | 11-05-13 20:20 |
Iphone 3GS Laadt niet meer en gaat niet meer aan | Sahar | iPhone algemeen | 0 | 09-01-13 00:11 |
Batterij laadt niet goed op iPhone 3GS | redouan13 | iPhone algemeen | 8 | 06-04-12 15:26 |
iPhone 4 crasht continu en laadt niet goed op - DFU loopt ook vast | Rbal | iPhone algemeen | 1 | 13-02-11 09:36 |
|
|