Trilmotor Iphone 4 gaat niet meer uit. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik heb een probleem en weet niet waar het aan ligt. Ik heb het schermpje vervangen van mijn Iphone 4 en dit heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Trilmotor Iphone 4 gaat niet meer uit.
Beste mensen,
Ik heb een probleem en weet niet waar het aan ligt. Ik heb het schermpje vervangen van mijn Iphone 4 en dit heb ik wel eens eerder gedaan maar altijd zonder problemen. Echter tot mijn verbazing blijft mijn trilmotor constant draaien en wil alleen uit als ik de accu eruit haal of de flex los maak. Hij is geupdate naar IOS 7. Ook heb ik even een andere flex geprobeerd, maar hij blijft het doen. Hebben jullie dit ook al eens meegemaakt. Ik heb ook even een andere 4 erbij gehaald van een vriend en daar gebeurde het niet. Die is trouwens nog niet naar IOS 7 geupdate. Hoop op reaktie of oplossing. Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik zou hem terug uit elkaar halen en kijken of geen klein vijsje onder het moederbord is gevallen of aan de schakelaar voor het trillen.
of je hebt iets beschadigd tijdens de herstelling. |
|
||||
|
||||
Ok in ieder geval bedankt voor je reactie.
Maar 2 toestellen achter elkaar en beide met de IOS 7 er op. Nu dus 2 met het zelfde probleem. |
|
|||
|
|||
En al geprobeerd om de flex van het scherm los te nemen en dan even kijken wat de trilmotor dan doet .....
Soms kan de oplossing zo simpel zijn . |
|
||||
|
||||
Alles geprobeerd, maar bedankt voor je reaktie.
Las een artikel en het schijnt dat het dus gewoon vaker voorkomt. Hardnekkig hardware defect iPhone 4 | One More Thing Misschien hebben we er allemaal wat aan. |
Labels |
iphon4, trilmotor |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4S 5.1.1 gaat niet meer uit maar herstart. | JoepA3 | iPhone algemeen | 7 | 06-01-13 13:39 |
iphone gaat niet meer uit 4s | Souwerpower | iPhone algemeen | 8 | 28-11-12 16:55 |
Iphone 4 gaat uit en niet meer aan | kaasje01 | iPhone algemeen | 17 | 08-06-11 10:01 |
Iphone gaat niet meer uit + Batterij vraagje | avdwerf | iPhone algemeen | 13 | 07-05-09 23:57 |
Iphone gaat niet meer uit | jillp | Unlock [archief] | 9 | 22-05-08 02:20 |
|
|