iPhone 4S 5.1.1 gaat niet meer uit maar herstart. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ola! Sinds gisteren heeft mijn iPhone 4S met 5.1.1 gejailbreakt het vage probleem dat hij niet meer uit wil. Elke keer als ik hem uit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4S 5.1.1 gaat niet meer uit maar herstart.
Ola!
Sinds gisteren heeft mijn iPhone 4S met 5.1.1 gejailbreakt het vage probleem dat hij niet meer uit wil. Elke keer als ik hem uit zet met 'slide to shutdown' dan start hij na het afsluiten automatisch weer op. Ook een geforceerde reset heeft niks mogen baten. Ik heb van alles geprobeerd maar kan het probleem niet verhelpen Heeft iemand een oplossing voor me? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je misschien een verkeerde tweak geinstalleerd? met een reset hoort ie volgens mij gewoon op te starten... Probeer anders even aflsuiten met SBsettings en anders herstellen
|
|
|||
|
|||
Heb je het probleem al opgelost?
ik heb het zelfde probleem, iphone herstellen werkt niet. 4s 5.1.1 zonder jailbreak. ook met jailbreak en uitschakelen met Sbsettings werkt ook niet. iedere keer reboot |
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem met 6.0.1
zonder jailbreak iemand al een oplossing? |
|
|||
|
|||
Waarom zou je hem uit willlen zetten ,
|
|
||||
|
||||
Ik denk toch wel dat je dat uit zou mogen zetten voor iets dat zoveel kost
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4s gaat ineens uit en niet meer aan | ykema | iPhone algemeen | 4 | 06-08-12 20:20 |
Iphone 4 gaat uit en niet meer aan | kaasje01 | iPhone algemeen | 17 | 08-06-11 10:01 |
Iphone valt uit in dfu en gaat niet meer aan | puma17 | iPhone algemeen | 2 | 28-03-11 10:31 |
Iphone gaat niet meer uit + Batterij vraagje | avdwerf | iPhone algemeen | 13 | 07-05-09 23:57 |
Iphone gaat niet meer uit | jillp | Unlock [archief] | 9 | 22-05-08 02:20 |
|
|