iPhone uit Londen, garantie in Nederland discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) In oktober heb ik de iPhone 5 in Londen gekocht in een Apple Store (Stratford City) alleen vraag ik me nu af als er iets ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone uit Londen, garantie in Nederland
In oktober heb ik de iPhone 5 in Londen gekocht in een Apple Store (Stratford City) alleen vraag ik me nu af als er iets mis is ik mijn garantie gewoon hier kan verhalen in de Apple Store in Amsterdam. Kon er niet helemaal achter komen, hopelijk weet iemand het hier precies.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Garantie iPhone uit USA (veel gedoe en onduidelijkheden, geen garantie?) | jerpsx | iPhone algemeen | 22 | 23-07-13 15:18 |
Kan ik m'n pasgekochte iPhone 3G prepaid O2 uit Londen unlocken?! | piet0rr | Archief | 2 | 02-05-09 15:06 |
Garantie als de Iphone in Nederland is... | VictorMids | Koopinformatie Nederland | 5 | 26-03-08 11:41 |
Iphone 16 gig uit londen? | rikkie123 | Koopinformatie Rest Europa | 3 | 15-02-08 12:56 |
Iphone uit londen | The King | Archief | 25 | 12-02-08 01:46 |
|
|