Al mijn telefoonnummers weg, alleen die geen Facebook hebben staan er nog. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Op de een of andere manier ben ik al mijn telefoonnummers kwijt in mijn Iphone. Alleen van de mensen die geen Facebook hebben staan de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Al mijn telefoonnummers weg, alleen die geen Facebook hebben staan er nog.
Op de een of andere manier ben ik al mijn telefoonnummers kwijt in mijn Iphone. Alleen van de mensen die geen Facebook hebben staan de nummers er nog in. Verder staan al mijn Facebook contacten nu ineens in mijn adresbook. Ik wil geen Facebook contacten in mijn adresboek. Gewoon wat ik er zelf in heb gezet moet erin. Maar nu ben ik al mijn nummers kwijt denk ik. Hoe krijg ik die connectie met Facebook eruit? Want als ik een contact wil verwijderen uit mijn adresboek dan zegt ie dat het facebook contact er nog in blijft. Die gaat dus ook niet weg.
Wat heb ik nu weer fout gedaan? En staan die telefoonnummers nog ergens? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Naar instellingen-facebook- en daar de contacten af zetten.
Daarna een backup terug plaatsen van tijdje terug. |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
EMAIL: emails die open op mijn Iphone, staan als ongelezen op mijn echte mail. | chrisjelover | iPhone algemeen | 1 | 22-11-12 16:41 |
foto's op Ipad3 bekijken die op mijn NAS staan ? | fvanleuvenp2groupnl | Muziek, foto & video | 2 | 13-04-12 12:09 |
Hoe krijg ik mijn apps en instellingen die nu op de 3gs staan precies zo op mijn 4s? | Besie | iCloud | 2 | 23-01-12 11:25 |
Adresboek synchroniseren - alleen telefoonnummers en geen e-mailadressen | Mansikkaa | iTunes | 1 | 18-10-11 17:38 |
Windows: Nummers weg - staan nog op iPhone | RoyalMess | iTunes | 2 | 10-07-10 15:26 |
|
|