Adresboek synchroniseren - alleen telefoonnummers en geen e-mailadressen discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb mijn adresboek gesynchroniseerd. Nu heb ik ineens (op mijn iPhone) in mijn contacten ook alle e-mail adressen uit mijn adresboek van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Adresboek synchroniseren - alleen telefoonnummers en geen e-mailadressen
Hallo allemaal,
Ik heb mijn adresboek gesynchroniseerd. Nu heb ik ineens (op mijn iPhone) in mijn contacten ook alle e-mail adressen uit mijn adresboek van mijn mac staan. Allemaal leuk en aardig maar dat wil ik dus niet. Ik heb nu een groot aantal mensen er dubbel in staan (een contact met telefoonnummer en een contact met het e-mail adres). Kan ik op de een of andere manier alleen telefoonnummers synchroniseren en de e-mailadressen buiten beschouwing laten? Specs: IOS5 - Iphone 4 - Itunes 10.5 - MacBook Pro Thanks! Abe |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ff een upje, iemand enig idee?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
adresboek synchroniseren | jbouwmeester | iTunes | 3 | 12-07-11 13:32 |
Adresboek synchroniseren, welke kant op???? | iphoneEd | iTunes | 2 | 03-06-11 14:11 |
telefoonnummers back uppen (niet synchroniseren) | Comar | iTunes | 0 | 28-12-10 20:22 |
Kan telefoonnummers niet synchroniseren | Nuria | iPhone algemeen | 0 | 26-02-10 20:07 |
Rare volgorde Adresboek telefoonnummers | MCNO | iPhone algemeen | 4 | 15-12-09 22:36 |
|
|