Adresboek synchroniseren, welke kant op???? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik via iTunes mijn adresboek synchroniseer met mijn iPhone, raak ik adresgegevens kwijt of er staan sommige dubbel in. Welke kant synchroniseert het eigenlijk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Adresboek synchroniseren, welke kant op????
Als ik via iTunes mijn adresboek synchroniseer met mijn iPhone, raak ik adresgegevens kwijt of er staan sommige dubbel in. Welke kant synchroniseert het eigenlijk op. ITunes naar iPhone, of iPhone naar iTunes. Of kan je dat instellen?
Iemand heeft mij een keer verteld om, of de iPhone leeg te maken van adressen of iTunes. En in 1 van beiden alles in te zetten en dan synchroniseren. Moet toch makkelijker kunnen? Zou dan betekenen dat ik adresgegevens alleen op de iPhone of op mijn Mac kan ingeven. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Niemand een idee???
|
|
|||
|
|||
Hij synchroniseert beiden kanten op.
Veranderingen op de iphone en op de computer worden beiden aangepast. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 juni 2011 om 13:12 ---------- Maak altijd eerst een backup van je adressen bestand, mocht je iets fout hebben ingesteld!!! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Adresboek Synchroniseren van iPhone naar Mac probleem! | macluit | iTunes | 13 | 23-11-11 23:09 |
Welke van deze 3 opties is de beste manier om mijn Google Calendar te synchroniseren? | ErickJacobs | iPhone algemeen | 7 | 25-06-10 19:43 |
iphone adresboek to adresboek imac | G_rrtt | iTunes | 1 | 15-03-09 01:39 |
Een kant op syncen? | bapovs | iTunes | 2 | 23-09-08 15:25 |
Welke kant gaat het op met officiele software | Celf | iPhone Apps | 21 | 08-07-08 12:47 |
|
|