Garantie als de Iphone in Nederland is... discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, een vraagje mijnerzijds... ik kan morgen een iphone 16 gig van iemand kopen voor 525, mooie prijs wmb. Echter, het enige wat mij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Garantie als de Iphone in Nederland is...
Beste mensen,
een vraagje mijnerzijds... ik kan morgen een iphone 16 gig van iemand kopen voor 525, mooie prijs wmb. Echter, het enige wat mij een beetje dwars zit is dat ik er dan geen garantie op heb. Mijn vraag is, stel de Iphone komt over 3 maanden in Nederland (niemand heeft enig idee), zou ik dan bij een winkel een iphone kunnen kopen, hem laten unlocken jailbreak etc. en vervolgens hier in Nederland wél garantie hebben? Ik zou hem namelijk nooit met het normale abonnement nemen waarmee hij hier in Nederland gecombineerd gaat worden mocht hij er zijn. Maar als ik in Nederland daarna wel garantie heb als hij stuk gaat, dan is dat wel een 'voordeel' tov als ik hem nu koop. Alvast bedankt voor de hulp! gr, Victor |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Uiteraard kun je desgewenst via de rechter afdwingen dat de leverancier jou toch garantie moet geven. Veel succes. Citaat:
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Je kan hem ook restoren, originele simkaart er in en niemand die ooit wist dat jij hem gejailbreakt had....
|
|
|||
|
|||
Stel dat een iPhone niet meer aan gaat (en alle jailbreak en unlock gebeure zit er nog op), dan is ie neem ik aan niet meer te restoren?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Oke bedankt voor de reacties,
ik ga de gok er maar op wagen! groetjes, Victor |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan je evenzeer garantie krijgen als je je factuur kwijt bent? | YvesT | iPhone algemeen | 3 | 27-04-11 09:12 |
Wat als ie officieel ook te koop is in Nederland ? | Data | Chat en geruchten | 18 | 10-02-08 19:20 |
Als de iPhone in Nederland is ... | langejan | Chat en geruchten | 10 | 09-11-07 20:23 |
|
|