Kan je evenzeer garantie krijgen als je je factuur kwijt bent? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan je nog evenzeer garantie krijgen(als je nog binnen de garantie valt). Als je je factuur kwijt bent? Zal wel van niet, maar dacht vraag ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan je evenzeer garantie krijgen als je je factuur kwijt bent?
Kan je nog evenzeer garantie krijgen(als je nog binnen de garantie valt).
Als je je factuur kwijt bent? Zal wel van niet, maar dacht vraag toch maar eens. Wie weet... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Volgens mij wel moet je even naar de site van apple en service and repair opzoeken die aan klikken dan je serialcode intypen en dan staat er waar je nog garantie op hebt
|
|
|||
|
|||
Ja daar staat
Citaat:
|
|
|||
|
|||
als je geen KPN toestel hebt kan je hem onder garantie laten repareren bij solidvision. ze hebben licentie voor bijna alle iphone toestellen.
www.gsmrepareren.nl ze hebben mij ook geholpen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Internet afsluiten als ik in buitenland bent. | Goudvis12 | Internet in buitenland (roaming) | 17 | 22-02-11 13:30 |
Pas op met Jailbreak, garantie vervalt en je bent je iPhone kwijt | gserban | Archief | 47 | 13-08-08 21:24 |
Kan niet gebeld worden als je met de Agenda bezig bent ?? | absrnd | iPhone algemeen | 6 | 24-10-07 14:15 |
|
|