Internet afsluiten als ik in buitenland bent. discussie in Internet in buitenland (roaming) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ga in April naar Aruba, maar dan wil ik gewoon m'n iPhone meenemen, maar dan zonder dat ik een dure rekening thuis opgestuurd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Internet afsluiten als ik in buitenland bent.
Hallo,
Ik ga in April naar Aruba, maar dan wil ik gewoon m'n iPhone meenemen, maar dan zonder dat ik een dure rekening thuis opgestuurd krijg. Hoe kan ik dit GOED doen? Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
je kan bij instellingen/ algemeen/ netwerk dataroaming uit zetten
maar als je je iphone jailbreaked dan kan je via bossprefs of sbsettings edge en 3g uitzetten Laatst gewijzigd door bako; 02-02-09 om 15:52. |
|
|||
|
|||
Bedankt voor je antwoord, heb alles uitgeschakeld zelfs WI-FI..
Maar ik blijf maar steeds op internet kunnen.. |
|
|||
|
|||
je heb natuurlijk ook vliegtuig modus maar dan kan je ook niet bellen
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Probeer vanaf zo'n pagina eens naar een "vreemde" pagina te gaan.... Welkom bij BMW | bmw.nl ofzoiets... Die doet het vast niet...
|
|||
|
|||
Citaat:
Hij doet het nog steeds... |
|
||||
|
||||
Prepaid-Simmetje er in doen, en dan zien wat er gebeurt... Je zal geen hoge kosten krijgen, maar moet dan wel even een nieuw nummer gebruiken. Je kan ook een Arubaanse SIMkaart kopen en in je iPhone doen... (Doe ik in Frankrijk, ik kom daar toch zo vaak, is toch wat goedkoper bellen)
|
|||
|
|||
Citaat:
terwijl ik in ned was+ ik zat niet eens op internet |
|
|||
|
|||
Citaat:
Anders gaat het van me beltegoed af, als ik wist dat ik het niet kon uitschakelen, had ik het toestel NIET gekocht.. |
|
||||
|
||||
Rowin, ik heb ook Vodafone, SIMlockvrije legale italiaanse iPhone, maar als roaming uitgeschakeld staat kan ik echt nergens in buitenland internetten.
Er is dus iets aan de hand met je iPhone (software). Probeer eens je netwerk instellingen te resetten. Of anders gewoon zelf de gegevens van je provider te wissen (in jouw geval live.vodafone.nl etc). Besteed er even aandacht aan inderdaad want ik was een jaartje geleden op Aruba en heb met af en toe het weer checken er in 1 week zo'n 100 euro doorheengeblazen |
|
||||
|
||||
Als je nog niet in het buitenland zit is Dataroaming ook nog niet actief, als het goed is zou het moeten werken als je weg gaat...
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ben nog nooit met m'n iPhone in het buitenland geweest. De mijne is Belgisch (3G 16GB) zwart. Dataroaming, als ik die dus uitzet, doet ie het NIET in Aruba? Alvast bedankt! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
En als ik gewoon WI-FI tegenkom, kan ik dan wel gewoon daarop?
Bedankt!! |
|
|||
|
|||
ja Wi-Fi wel
als je in ned zit en je gaat op internet (niet op Wi-Fi) dan gebruik je gprs |
|
|||
|
|||
Okay ik ga vanavond op vakantie (wintersport) maar dat betekend dus als je geen hoge tel rekening wilt, je ook niet de navigatie software kunt gebruiken xGPS? want als ik alles moet uitschakkelen op bellen na dan dan lijkt het met dat die software dan ook niet werkt of wel?
|
|
|||
|
|||
Je kan tegenwoordig bij Ben je internet afsluiten online verzorgen, als je ingelogd bent op je telefoonnummer. Ik weet niet hoe dit bij andere telefoon bedrijven gaat.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
internet niet afsluiten | Scooter | Orange | 9 | 08-05-11 17:32 |
Kan je evenzeer garantie krijgen als je je factuur kwijt bent? | YvesT | iPhone algemeen | 3 | 27-04-11 09:12 |
internet geheel afsluiten... | yuur | Odido (T-Mobile) | 1 | 05-02-09 16:04 |
Kan niet gebeld worden als je met de Agenda bezig bent ?? | absrnd | iPhone algemeen | 6 | 24-10-07 14:15 |
|
|