//

Help:verkeerde backup file terug gezet

Help:verkeerde backup file terug gezet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na update van mijn iphone firmware naar 4.3 heb ik problemen ondervonden vanwege vodafone abonnement (bij opstarten blijven hangen op het appeltje). Dus een restore ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-03-11, 08:07
lilaspost lilaspost is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 1
Question Help:verkeerde backup file terug gezet

Na update van mijn iphone firmware naar 4.3 heb ik problemen ondervonden vanwege vodafone abonnement (bij opstarten blijven hangen op het appeltje). Dus een restore uitgevoerd naar firmware 4.1 (had ik nog een shsh-file van. Dit ging prima.
Toen heb ik ahv een backup file mijn persoonlijke instellingen/sms/foto's van mijn iphone terug gezet. ECHTER ik heb het verkeerde backup file gekozen, niet van maart 2011, maar van maart 2010. Hierdoor mis ik nu heel veel foto's en sms-en, te weten al mijn data van maart 2010 tot maart 2011. Dit wil ik graag veranderen. Staat er nog ergens op mijn computer die data in die periode? Kan iemand mij helpen?

Wanneer ik nu in Itunes via de rechtermuisknop en dan restore from backup kies, staan daar niet meer de opties van andere backups. Op dit moment staat daar alleen een backup van maart 2010. Maar ik weet dat ik wel andere backups heb gemaakt.

Als ik ga naar -> Edit -> prefrences->device backups dan staan daar nog wel tijden en momenten van backups die ik graag zou willen laden, namelijk van maart 2011. Hoe kan ik er voor zorgen dat ik deze kan laden?

Ik draai windows. Veel dank alvast
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-04-11, 08:20
stefandv stefandv is offline
• iOS 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 1
Standaard

Itunes houdt enkel 1 backup bij. Voor windows staat dit in C:\Documents and Settings\USERNAME\Application Data\Apple Computer\MobileSync\Backup voor OSX in USER/Library/Application Support/MobileSync/Backup. Via de backups die iedereen regelmatig maakt kan je een andere versie terugzetten. Hernoem de backup map (beter op veilig spelen) en haal dan de recentste versie van de backup map die je nog hebt terug. Kopieer de ganse map. Probeer dan nog eens een restore from backup.
Veel suc6

Stefan
Reageren

Labels
backup, itunes, probleem, restore



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Alle iDevices: Jailbreak, backup terug zetten. jack13 Jailbreak 4 24-06-11 13:48
Gesynchroniseerd met verkeerde backup, hoe kan ik dat weer veranderen? roaldino iTunes 0 10-07-10 12:32
iphone terug gezet naar ongineel en nu kan hij niks meer. peaceman Archief 1 31-08-09 10:05
Ik krijg hem niet terug gezet! kleut Archief 5 16-07-08 18:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:47.