Iphone na update erg heet en batterij snel leeg. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) zoals in de title gezecht wordt, gaat mijn iphone erg snel leeg en word erg warm. ik heb mijn iphone gehersteld via itunes, en zonder ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone na update erg heet en batterij snel leeg.
zoals in de title gezecht wordt, gaat mijn iphone erg snel leeg en word erg warm.
ik heb mijn iphone gehersteld via itunes, en zonder icloud backup er weer op gezet en werkt weer prima, dus voor mensen met soortgelijke problemen nadat zij hun iphone geupdate hebben. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kan ik deze uitzetten op de iphone bij instellingen En zoja wat ga ik dan missen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Batterij van 4S gaat zonder oorzaak erg snel leeg | jwkempeneers | iPhone algemeen | 65 | 16-01-12 16:10 |
iphone heet en batterij zeer snel leeg | bunne | iPhone algemeen | 11 | 06-06-11 19:34 |
Batterij snel leeg na Update 4.3.x | Stef16 | iPhone algemeen | 127 | 05-06-11 17:32 |
Batterij iphone 3G snel leeg na update 3.1.2 | knijn | iPhone algemeen | 4 | 25-05-10 11:35 |
Batterij snel leeg na 2.1 update | kimwispel | iPhone algemeen | 8 | 31-12-08 18:59 |
|
|