iemand die zowel ios als android gebruikt?? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey forumgenoten Ik zoek iemand die zowel ios als android gebruikt en die er redelijk in is gevorderd. Ik heb namelijk een 2'de telefoon bijgekocht. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iemand die zowel ios als android gebruikt??
Hey forumgenoten
Ik zoek iemand die zowel ios als android gebruikt en die er redelijk in is gevorderd. Ik heb namelijk een 2'de telefoon bijgekocht. Maar zou een aantal iphone-jailbreak apps etc.. op de android toepassen. Er zijn een aantal die ik niet kan vinden. Is er iemand die mij hiermee kan helpen? PM mag ook Alvast bedankt!
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb een paar jailbreak apps, die ik graag zou willen toepassen op de open-source android. Maar gezien de android apps en tweak wat breder en dieper in assortiment zijn heb ik wat hulp nodig..
|
|
|||
|
|||
Dan moet je toch nog eens uitleggen wat jij bedoelt met "jailbreak apps"?
|
|
|||
|
|||
Ik heb iOS op iPad en iPod touch en een Android telefoon.
Welke apps wil je precies hebben? Daarnaast kan ik (ten spijte) alvast iets zeggen: Android en iOS gaan niet lekker samenwerken: Al je apps moet je opnieuw kopen en het overzetten van data als save-games en instellingen is (vrijwel) nooit mogelijk. Daarnaast is Android een zooitje qua systeemupdates en zijn er grote verschillen tussen de kwaliteiten van de Apps. Ook moet je op malware letten, voor je het weet krijg je reclameberichten of kunnen apps opeens niet meer online. Overigens is er wel antivirus. Ik vind dit zelf zulke groot issues dat mijn volgende telefoon een iPhone wordt. Maar dat duurt nog wel eventjes. iPhones zijn duur ... En met mijn abbonnement van €5,25 per maand wordt dat dus een los toestel. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Een iOS (Unix) binary gaat, om voor de hand liggende redenen, nooit werken op Android (Linux). |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik kan vooral Zephyr niet meer missen =( |
|
|||
|
|||
Als die er moeten zijn dan zal je die moeten zoeken op het een of ander Android hacker forum. Hoe dan ook, tweaks uit Cydia kan je niet zonder meer overzetten naar Android.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar ik geloof niet dat ik de eerste ios gebruiker ben die Zephyr ook op de android zou willen. Ik ga best eens een kijkje nemen bij de android forum |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Thx, als er eventueel mensen zijn die gelijkaardige apps kennen mogen ze altijd shooten
|
|
||||
|
||||
Vragen over Android kan je het beste op een Android forum kwijt inderdaad.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App voor zowel Iphone als Samsung | fba0512 | iPhone Apps | 1 | 31-01-13 22:27 |
kan er iemand spaanse orange provider onlocken of kent je iemand die dat doet... | desteee | iPhone algemeen | 1 | 02-04-12 13:43 |
Video: Azureus: zowel torrent als convertor nu! | Puck84 | Muziek, foto & video | 0 | 28-04-09 22:42 |
iphone synchroniseren met zowel mac als windows | namastee | iPhone algemeen | 2 | 06-03-08 00:42 |
?sim voor zowel KPN als Vodafone | Meyotch | Archief | 1 | 26-12-07 18:47 |
|
|