//

iemand die zowel ios als android gebruikt??

iemand die zowel ios als android gebruikt?? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey forumgenoten Ik zoek iemand die zowel ios als android gebruikt en die er redelijk in is gevorderd. Ik heb namelijk een 2'de telefoon bijgekocht. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 09-10-13, 20:40
Emiin' Emiin' is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 273
Standaard iemand die zowel ios als android gebruikt??

Hey forumgenoten

Ik zoek iemand die zowel ios als android gebruikt en die er redelijk in is gevorderd.

Ik heb namelijk een 2'de telefoon bijgekocht. Maar zou een aantal iphone-jailbreak apps etc.. op de android toepassen. Er zijn een aantal die ik niet kan vinden.

Is er iemand die mij hiermee kan helpen?
PM mag ook

Alvast bedankt!
__________________
1.1.2 OTB > 1.1.4 | 04.04.05_G @ 4.6 <3 Bootneuter
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-10-13, 20:44
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Emiin' Bekijk bericht
Is er iemand die mij hiermee kan helpen?
Welke hulp heb je dan nodig?
  #3  
Oud 09-10-13, 20:52
Emiin' Emiin' is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 273
Standaard

Ik heb een paar jailbreak apps, die ik graag zou willen toepassen op de open-source android. Maar gezien de android apps en tweak wat breder en dieper in assortiment zijn heb ik wat hulp nodig..
  #4  
Oud 09-10-13, 20:54
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Dan moet je toch nog eens uitleggen wat jij bedoelt met "jailbreak apps"?
  #5  
Oud 09-10-13, 20:56
arjan95 arjan95 is offline
• iOS 13.1.3
• iPadOS 13.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 751
Standaard

Ik heb iOS op iPad en iPod touch en een Android telefoon.
Welke apps wil je precies hebben?
Daarnaast kan ik (ten spijte) alvast iets zeggen: Android en iOS gaan niet lekker samenwerken: Al je apps moet je opnieuw kopen en het overzetten van data als save-games en instellingen is (vrijwel) nooit mogelijk. Daarnaast is Android een zooitje qua systeemupdates en zijn er grote verschillen tussen de kwaliteiten van de Apps. Ook moet je op malware letten, voor je het weet krijg je reclameberichten of kunnen apps opeens niet meer online. Overigens is er wel antivirus.
Ik vind dit zelf zulke groot issues dat mijn volgende telefoon een iPhone wordt. Maar dat duurt nog wel eventjes. iPhones zijn duur ... En met mijn abbonnement van €5,25 per maand wordt dat dus een los toestel.
  #6  
Oud 09-10-13, 21:01
Emiin' Emiin' is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 273
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door arjan95 Bekijk bericht
Ik heb iOS op iPad en iPod touch en een Android telefoon.
Welke apps wil je precies hebben?
Daarnaast kan ik (ten spijte) alvast iets zeggen: Android en iOS gaan niet lekker samenwerken: Al je apps moet je opnieuw kopen en het overzetten van data als save-games en instellingen is (vrijwel) nooit mogelijk. Daarnaast is Android een zooitje qua systeemupdates en zijn er grote verschillen tussen de kwaliteiten van de Apps. Ook moet je op malware letten, voor je het weet krijg je reclameberichten of kunnen apps opeens niet meer online. Overigens is er wel antivirus.
Ik vind dit zelf zulke groot issues dat mijn volgende telefoon een iPhone wordt. Maar dat duurt nog wel eventjes. iPhones zijn duur ... En met mijn abbonnement van €5,25 per maand wordt dat dus een los toestel.
Ik mis echt een callbar, zephyr, swipe selechtion, kill background en een spotlock op mijn nieuwe note 3
  #7  
Oud 09-10-13, 21:05
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Emiin' Bekijk bericht
Ik mis echt een callbar, zephyr, swipe selechtion, kill background en een spotlock op mijn nieuwe note 3
Die dingen kan je alleen maar overzetten van iOS (Unix) naar de één of andere Android (Linux) versie als je de broncode hebt. Heb je de broncode dan kan je de apps eventueel compileren voor één van die vele Android kernels.

Een iOS (Unix) binary gaat, om voor de hand liggende redenen, nooit werken op Android (Linux).
  #8  
Oud 09-10-13, 21:09
Emiin' Emiin' is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 273
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Die dingen kan je alleen maar overzetten van iOS (Unix) naar de één of andere Android (Linux) versie als je de broncode hebt. Heb je de broncode dan kan je de apps eventueel compileren voor één van die vele Android kernels.

Een iOS (Unix) binary gaat, om voor de hand liggende redenen, nooit werken op Android (Linux).
Akkoord, maar er moeten toch dergelijke tweaks/apps voor de android al bestaande zijn? Ze moeten ongeveer dezelfde functies kunnen uitvoeren.

Ik kan vooral Zephyr niet meer missen =(
  #9  
Oud 09-10-13, 21:11
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Als die er moeten zijn dan zal je die moeten zoeken op het een of ander Android hacker forum. Hoe dan ook, tweaks uit Cydia kan je niet zonder meer overzetten naar Android.
  #10  
Oud 09-10-13, 21:15
Emiin' Emiin' is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 273
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Als die er moeten zijn dan zal je die moeten zoeken op het een of ander Android hacker forum. Hoe dan ook, tweaks uit Cydia kan je niet zonder meer overzetten naar Android.
Thx, dat was ook m'n bedoeling niet om apps echt "over te zetten"
Maar ik geloof niet dat ik de eerste ios gebruiker ben die Zephyr ook op de android zou willen.

Ik ga best eens een kijkje nemen bij de android forum
  #11  
Oud 09-10-13, 21:16
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Emiin' Bekijk bericht
Ik ga best eens een kijkje nemen bij de android forum
Doe dat. Succes verder.
  #12  
Oud 09-10-13, 21:41
Emiin' Emiin' is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 273
Standaard

Thx, als er eventueel mensen zijn die gelijkaardige apps kennen mogen ze altijd shooten
  #13  
Oud 10-10-13, 09:23
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Vragen over Android kan je het beste op een Android forum kwijt inderdaad.
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
App voor zowel Iphone als Samsung fba0512 iPhone Apps 1 31-01-13 21:27
kan er iemand spaanse orange provider onlocken of kent je iemand die dat doet... desteee iPhone algemeen 1 02-04-12 12:43
Video: Azureus: zowel torrent als convertor nu! Puck84 Muziek, foto & video 0 28-04-09 21:42
iphone synchroniseren met zowel mac als windows namastee iPhone algemeen 2 05-03-08 23:42
?sim voor zowel KPN als Vodafone Meyotch Archief 1 26-12-07 17:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:13.