Ben Siri kwijt op mijn 4s discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Graag wat info omtrent Siri op een A1387 model MD242NF/A. Er staat origineel op de doos 4S, nu vindt ik bij de instellingen - info ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ben Siri kwijt op mijn 4s
Graag wat info omtrent Siri op een A1387 model MD242NF/A.
Er staat origineel op de doos 4S, nu vindt ik bij de instellingen - info mijn Siri niet terug.... Laatste update iOS7.2 Kan er mij iemand helpen? Groetjes |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kijk eens bij Instellingen -> Algemeen -> Siri.
Als het er niet staat dan lijkt het me dat je geen 4S hebt? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Instellingen>Algemeen>Beperkingen Bij 'Sta toe:' zet Siri aan. |
|
|||
|
|||
Als je inderdaad bij instellingen/algemeen/beperkingen kijkt en daar staat de slider bij Siri uit dan zal je hem inderdaad niet zien bij instellingen/algemeen/siri
Siri moet dan boven "zoeken met spotlight" komen te staan in het instellingen menu en dan algemeen |
|
|||
|
|||
Bedankt voor jullie goede uitleg, dus inderdaad stond de Siri in beperkingen uit
Vriendelijke groet. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
apps overzetten naar mijn telefoon lukt niet?en ik ben mijn gekochte ringtones kwijt? | TheMelodyLadyx | iPhone algemeen | 4 | 01-07-13 03:13 |
Muziek: ben mijn muziek nummers kwijt | deverleiding | Muziek, foto & video | 1 | 28-01-12 17:16 |
Ben al mijn software van mijn iphone 3gs kwijt | Richard29 | iPhone algemeen | 7 | 26-07-11 14:43 |
ben ik mijn jailbraik kwijt na upgrade 4.0 | franc.winter | Jailbreak | 8 | 28-07-10 23:53 |
Ik ben mijn youtube app kwijt! | Hugy97 | Archief | 8 | 26-12-09 18:26 |
|
|