//

na update van mijn iphone 4 ben ik heel veel kwijt

na update van mijn iphone 4 ben ik heel veel kwijt discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) heb gisteren mijn iphone 4 geupdate me ios 7 en ben alles kwijt, kan ik dt nog terug vinden of helemal niet meer?...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-10-13, 23:17
shiwen shiwen is offline
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 1
Unhappy na update van mijn iphone 4 ben ik heel veel kwijt

heb gisteren mijn iphone 4 geupdate me ios 7 en ben alles kwijt, kan ik dt nog terug vinden of helemal niet meer?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-10-13, 07:24
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Dat hangt allemaal af van hoe je de update uitgevoerd hebt?

Kijk dit artikel maar even door, misschien dat je erachter kan komen waar het mis is gegaan en wat je nog kunt doen om het probleem op te lossen: iOS 7 voorbereiden en installeren in 5 stappen - iPhoneclub.nl
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
apps overzetten naar mijn telefoon lukt niet?en ik ben mijn gekochte ringtones kwijt? TheMelodyLadyx iPhone algemeen 4 01-07-13 03:13
Ben al mijn software van mijn iphone 3gs kwijt Richard29 iPhone algemeen 7 26-07-11 14:43
door veel muziekaankopen ben ik halve bibliotheek ineens kwijt? Fred Pit iPhone algemeen 1 25-01-11 18:18
Na TomTom update ben ik mijn mappen kwijt 3GSMGroup iPhone Navigatie 1 27-12-10 16:54
Na firmware update ben ik 50% van mijn apps kwijt ... Mabel iTunes 2 27-06-10 13:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:06.