na update van mijn iphone 4 ben ik heel veel kwijt discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) heb gisteren mijn iphone 4 geupdate me ios 7 en ben alles kwijt, kan ik dt nog terug vinden of helemal niet meer?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
na update van mijn iphone 4 ben ik heel veel kwijt
heb gisteren mijn iphone 4 geupdate me ios 7 en ben alles kwijt, kan ik dt nog terug vinden of helemal niet meer?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dat hangt allemaal af van hoe je de update uitgevoerd hebt?
Kijk dit artikel maar even door, misschien dat je erachter kan komen waar het mis is gegaan en wat je nog kunt doen om het probleem op te lossen: iOS 7 voorbereiden en installeren in 5 stappen - iPhoneclub.nl |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
apps overzetten naar mijn telefoon lukt niet?en ik ben mijn gekochte ringtones kwijt? | TheMelodyLadyx | iPhone algemeen | 4 | 01-07-13 03:13 |
Ben al mijn software van mijn iphone 3gs kwijt | Richard29 | iPhone algemeen | 7 | 26-07-11 14:43 |
door veel muziekaankopen ben ik halve bibliotheek ineens kwijt? | Fred Pit | iPhone algemeen | 1 | 25-01-11 18:18 |
Na TomTom update ben ik mijn mappen kwijt | 3GSMGroup | iPhone Navigatie | 1 | 27-12-10 16:54 |
Na firmware update ben ik 50% van mijn apps kwijt ... | Mabel | iTunes | 2 | 27-06-10 13:31 |
|
|