//

telefoonfunctie valt regelmatig uit

telefoonfunctie valt regelmatig uit discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben al enige tijd in het bezit van een iPhone 5. Sinds iOS 7 komt het regelmatig voor dat de belfunctie uitvalt. Mensen die ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-10-13, 13:56
jojo3436 jojo3436 is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 51
Standaard telefoonfunctie valt regelmatig uit

Ik ben al enige tijd in het bezit van een iPhone 5. Sinds iOS 7 komt het regelmatig voor dat de belfunctie uitvalt. Mensen die mij bellen krijgen dan vrijwel direct de voicemail en ik kan zelf niet bellen. Een oplossing is om de telefoon even in vliegtuigmodus te zetten. Daarna werkt alles weer enige tijd. Mijn provider is Tele2 (t-mobile netwerk) Ik heb bij de upgrade naar iOS 7.0 een clean install gedaan. Zijn er mensen die hetzelfde meemaken?

Groet

Joost
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Dataverbinding valt regelmatig weg Roy1980 Vodafone 9 11-05-12 13:19
iphone 3Gs valt regelmatig uit arnoldk64 iPhone algemeen 0 03-11-11 09:50
Regelmatig vasthangen, apps springen uit etc. remcop iPhone algemeen 3 07-10-11 21:09
Iphone 4: Start regelmatig uit zichzelf opnieuw op... axelj iPhone algemeen 19 14-12-10 17:08
Iphone trilt regelmatig uit zichzelf Flipmoo iPhone algemeen 3 03-12-08 15:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:46.