telefoonfunctie valt regelmatig uit discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben al enige tijd in het bezit van een iPhone 5. Sinds iOS 7 komt het regelmatig voor dat de belfunctie uitvalt. Mensen die ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
telefoonfunctie valt regelmatig uit
Ik ben al enige tijd in het bezit van een iPhone 5. Sinds iOS 7 komt het regelmatig voor dat de belfunctie uitvalt. Mensen die mij bellen krijgen dan vrijwel direct de voicemail en ik kan zelf niet bellen. Een oplossing is om de telefoon even in vliegtuigmodus te zetten. Daarna werkt alles weer enige tijd. Mijn provider is Tele2 (t-mobile netwerk) Ik heb bij de upgrade naar iOS 7.0 een clean install gedaan. Zijn er mensen die hetzelfde meemaken?
Groet Joost |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Dataverbinding valt regelmatig weg | Roy1980 | Vodafone | 9 | 11-05-12 14:19 |
iphone 3Gs valt regelmatig uit | arnoldk64 | iPhone algemeen | 0 | 03-11-11 10:50 |
Regelmatig vasthangen, apps springen uit etc. | remcop | iPhone algemeen | 3 | 07-10-11 22:09 |
Iphone 4: Start regelmatig uit zichzelf opnieuw op... | axelj | iPhone algemeen | 19 | 14-12-10 18:08 |
Iphone trilt regelmatig uit zichzelf | Flipmoo | iPhone algemeen | 3 | 03-12-08 16:50 |
|
|