Geen WIFI en BT meer? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb sinds gisteren geen WIFI en BT meer. Krijg wifi-inschakelknopje niet meer ingeschakeld via instellingen. Wanneer ik BT probeer te activeren, blijft deze maar zoeken ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen Wi-Fi en BT meer?
Heb sinds gisteren geen Wi-Fi en BT meer. Krijg Wi-Fi-inschakelknopje niet meer ingeschakeld via instellingen. Wanneer ik BT probeer te activeren, blijft deze maar zoeken zonder resultaat.
Krijg met 'snelkeuzescherm' Wi-Fi en BT wel opgezet, doch wanneer ik dan verder zie, blijkt geen van de twee ingeschakeld te zijn??? Heb ondertussen het forum reeds afgezocht, doch geen enkele suggestie leidde tot een oplossing. Wie heeft misschien een oplossing?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Op het forum staan nochtans tientallen topics over dit probleem. Gebruik de zoekfunctie met het zoekbegrip "Wi-Fi grijs" dan vindt je al een paar topics.
|
|
|||
|
|||
Heb ik ook gehad. Bij mij was de Wi-Fi/bt-module kapot, dus een hardware probleem.
Gelukkig viel het bij mij nog onder de garantie..... Succes ermee |
|
|||
|
|||
Leg je iPhone een tijdje in de koelkast of de vriezer voor een paar minuten, klinkt gek maar dat heeft wel andere mensen geholpen met hetzelfde probleem.
|
|
|||
|
|||
Wi-Fi
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als je nog garantie hebt moet je gewoon het toestel opsturen en dit wordt probleemloos omgeruild. (Zelf al overvonden) Als je geen garantie meer hebt, zou ik een afspraak maken met de Genius Bar in de Apple Store in Amsterdam. Daar kan je hem dan eventueel omruilen (mits betaling) voor een refurbished toestel. Veel succes. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen Wi-Fi meer | CeesiPhone | Wi-Fi | 9 | 21-06-12 20:59 |
Geen Wi-Fi meer / vindt geen netwerken | bass | Wi-Fi | 3 | 27-05-11 19:44 |
geen Wi-Fi en geen 3g meer op iphone 3g | mieliewheely | Wi-Fi | 2 | 05-01-11 01:37 |
Geen Wi-Fi meer. | dangerbear | Archief | 1 | 08-03-10 19:07 |
Geen Wi-Fi, meer... | Gamebytes | Unlock [archief] | 3 | 18-11-07 08:36 |
|
|