iPhone gaat nier meer aan discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb al bijna 2 jaar een iphone 4s nu deed hij al een hele tijd raar, als hij uitviel moest de iPhone in iTunes ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
iPhone gaat nier meer aan
ik heb al bijna 2 jaar een iphone 4s nu deed hij al een hele tijd raar, als hij uitviel moest de iPhone in iTunes gelegd worden omdat hij in herstelmodus stond. na de update IOS 7 had ik hier geen last meer van.
tot dat ik gister in de trein zat mijn iphone had nog 24% en viel toen uit, ik probeerde hem aan te zetten en nu reageert die nergens meer op. ook heb ik hem al aan iTunes gelegd en hier reageert die ook niet op, ook al hou ik de thuisknop en de vergrendelknop ingedrukt! het is nu al langer dan 24 uur dat de telefoon niet werkt, ik hem afgelopen nacht gewoon opgeladen. iemand nog tips? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik helaas niet maar als je nog garantie zou hebben dan zou ik die maandag ofzo binne steken.
Maar mss iemand hier een oplossing heeft voor je. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hoi ik heb een iphone4. Opeens is hij uit. Tewijl de baterij nog voor 34 vol was. Nu gaat die niet meer aan. Weet echt niet hoe dat kan. Wie kan mij helpen?
|
|
|||
|
|||
Sluit de iPhone aan de originele lader aan. Voer een harde reset uit. Laat de iPhone dan opladen tot 100% capaciteit bereikt is.
|
|
|||
|
|||
Als dat niet werkt, laat de batterij dan vervangen.
|
|||
|
|||
Als een harde reset niet werkt ,
Schroef dan eens de batterij. Even los , klik hem van het moederbord af en druk hem na een minuutje er weer op . Dit wil wel eens helpen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone gaat niet meer aan | bao3oab | iPhone algemeen | 5 | 28-04-13 22:19 |
iPhone 4S gaat niet meer aan | Larst | iPhone algemeen | 3 | 15-09-12 15:08 |
iphone 4 gaat niet meer aan | Fulmaster | iPhone algemeen | 2 | 11-10-11 18:01 |
HELP!! Iphone gaat niet meer aan.. | Caucasian | Archief | 6 | 09-01-11 18:53 |
Iphone gaat niet meer aan....! | nesnaj | Archief | 5 | 29-06-08 11:05 |
|
|