Facetime over 3G op iPhone 4 iOS 7.0.2 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb zelf een iPhone 4s die op iOS 7.0.2 draait en kan gewoon facetime audiobellen over 3G. Echter, probeer ik op de iphone 4 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Facetime over 3G op iPhone 4 iOS 7.0.2
Ik heb zelf een iPhone 4s die op iOS 7.0.2 draait en kan gewoon facetime audiobellen over 3G. Echter, probeer ik op de iphone 4 iOS 7.0.2 van mijn vader over 3G te facetimen, dan geeft hij aan dat dit niet mogelijk is.. Dit is van toepassing op zowel video als audio.
Is dit een storing of een beperking van iOS 7? Ik heb namelijk begrepen dat providers facetime niet mogen blokkeren. Bij voorbaat dank voor jullie reactie, Halil Laatst gewijzigd door yukhalilsel; 14-10-13 om 19:39. Reden: Beter uitleg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Facetime-complete-uitleg-iphone-ipad-mac |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Facetime geluidsproblemenen na update iOS 7 | paul45 | iPad algemeen | 0 | 03-10-13 11:20 |
activeren van Imessage en Facetime in IOS 5 | GoGo22 | iPhone algemeen | 14 | 24-10-11 21:51 |
FaceTime ipad2 iOS 5 werkt niet! | Spanjard | iPad algemeen | 0 | 22-10-11 21:28 |
|
|