Achterkant folie voor iphone 5s discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wilde me al een achterkant folie bestellen voor mijn toekomstige iphone 5S. Bij veel folies voor de achterkant staat vermeld dat ze zijn voor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Achterkant folie voor iphone 5s
Ik wilde me al een achterkant folie bestellen voor mijn toekomstige iphone 5S.
Bij veel folies voor de achterkant staat vermeld dat ze zijn voor de iphone 5 en iphone 5S. Maar volgens mij is de vorm van de flits toch niet hetzelfde van de iphone 5 en iphone 5S? Dus dan gaat die folie nooit perfect mooi passen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Komt omdat het enkel op het midden stukje zit en niet rond de flitser.
Stukje glas onder en boven blijft dus onbeschermd althans dat is bij alle soorten die ik tot op heden heb gehad zo. |
|
|||
|
|||
Ok bedankt voor het snelle antwoord.
Dan kan ik de folie gerust bestellen. |
|
|||
|
|||
Ik ben ook op zoek naar zo een folie... Voorkant plakt er ééntje heel netjes op, nu wil ik er eentje voor de achterkant.. Waar? Linkje?
|
|
|||
|
|||
Cool Gadgets, Electronic Gadgets on Sale, Free Shipping for all New and Cool Gadgets at MiniInTheBox alle soorten en maten. Heb er ook weer een setje besteld. Boven en onderkant worden ook mee bedekt met uitsparingen voor cam en flitser
|
|
||||
|
||||
Dit is niet bij alle protectors zo, niet meer bij dure maar ook niet bij goedkope. Alles wordt beschermt, ook het glas gedeelte van de achterkant.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bescherm folie voor iphone | giljom | iPhone algemeen | 3 | 01-08-10 10:06 |
Dagaanbieding display folie iPhone 3G | Elena112 | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 19-10-09 12:57 |
|
|