//

iPhone 3GS nu nog bruikbaar?

iPhone 3GS nu nog bruikbaar? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zou minimaal een iPhone 4 kopen...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 19-10-13, 05:15
iPhone3GS16GB iPhone3GS16GB is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Locatie: Noord Brabant
Berichten: 122
Standaard

Ik zou minimaal een iPhone 4 kopen
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 19-10-13, 08:28
Starscreamer's schermafbeelding
Starscreamer Starscreamer is offline
• iOS 14.0
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Eibergen
Berichten: 421
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iPhone3GS16GB Bekijk bericht
Ik zou minimaal een iPhone 4 kopen
Topicstarter gaf aan dat hij/zij maar 100 euro had om te besteden.
Met een budget van 100 euro gaat het jou niet lukken om een iPhone 4 te krijgen.
Anders konden we hem beter de 5S adviseren
__________________
iPhone 3 R.I.P., iPhone 4,iPad 4, iPhone 5, iPhone 5S, iPhone 6S, iPhone6S Plus, iPhone 7 Plus, iPhone 11 Pro
  #23  
Oud 19-10-13, 10:38
Dyna20 Dyna20 is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 114
Standaard

Op groupon verkochten ze van de week refurbished iPhone 3gs 8gb voor 154 euro en de 16gb voor 175 euro. Met een jaar garantie.
  #24  
Oud 19-10-13, 22:02
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Starscreamer Bekijk bericht
Topicstarter gaf aan dat hij/zij maar 100 euro had om te besteden.
Met een budget van 100 euro gaat het jou niet lukken om een iPhone 4 te krijgen.
Anders konden we hem beter de 5S adviseren
Nee, € 100 was de vermeende prijs van de 3GS die TS wilde kopen. € 150 bleek het werkelijk te kosten.

Ik ga erin mee en raad een iPhone 4 aan
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dyna20 Bekijk bericht
Op groupon verkochten ze van de week refurbished iPhone 3gs 8gb voor 154 euro en de 16gb voor 175 euro. Met een jaar garantie.
Een gereviseerde 3GS 16GB voor die prijs is ook niet slecht! Volgens mij krijg je alleen geen 2 jaar verkoopgarantie bij Groupon zélf, omdat zij wanen geen verkoper te zijn. Dus dan zit je inderdaad opgescheept met de vrijwillige 1 jaar garantie van de aanbieder van die iPhones (die ze je op elk moment kunnen ontzeggen omdat het geen verkoopgarantie is, zelfs geen fabrieksgarantie, het bestaat eigenlijk niet eens).

http://www.groupon.nl/terms_of_use
Citaat:
11.3 Geen overige voorwaarden: Behoudens voor zover uitdrukkelijk vermeld in deze Overeenkomst worden alle garanties en overige voorwaarden, hetzij uitdrukkelijk hetzij impliciet, bij wetsbepaling, gewoonterecht of anderszins, uitgesloten voor zover dit bij wet is toegestaan.
http://www.groupon.nl/local_terms_of_sale
Citaat:
4.4 Waar wij nimmer verantwoordelijk voor zijn: Onverminderd het bepaalde in artikel 3 en 4.3 kunnen wij als tussenpersoon geen garantie geven op de Diensten en Producten en de levering daarvan, die door de Bedrijven via onze Vouchers worden aangeboden en wij sluiten alle Aansprakelijkheid inclusief eventuele gevolgschade uit. Tevens kunnen wij geen garantie geven en sluiten wij alle Aansprakelijkheid inclusief gevolgschade uit ten aanzien van de kwaliteit, veiligheid, bruikbaarheid en andere aspecten van Producten waarvoor de Voucher is of kan worden ingewisseld. De Bedrijven leveren je hun Diensten of Producten op basis van hun eigen algemene voorwaarden.
__________________
Disclaimer: Tips en advies op het internet volg je altijd op eigen risico

Laatst gewijzigd door Bubbly; 19-10-13 om 23:44.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Is Ios7 voor iPhone 4S bruikbaar of beter nog wachten walibieke iPhone algemeen 6 20-09-13 16:58
iPhone 1e gen.: iPhone niet bruikbaar Duco10 Unlock 0 10-08-09 10:30
iPhone 3G: iPhone 2.2.1 niet bruikbaar. Guest-110720121056 Unlock 20 11-06-09 00:10
iPhone bruikbaar dikketienes Ontwikkelen voor iOS 2 19-07-08 23:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:16.