nog steeds geen verkeersinformatie in berichtencentrum discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Al weken bouwt mijn Iphone informatie op over mijn bestemmingen, maar nog steeds krijg ik geen informatie in het berichtencentrum. Kijk ik bij instellingen, privacy, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
nog steeds geen verkeersinformatie in berichtencentrum
Al weken bouwt mijn Iphone informatie op over mijn bestemmingen, maar nog steeds krijg ik geen informatie in het berichtencentrum. Kijk ik bij instellingen, privacy, locatievoorzieningen, systeem, veelbezochte locaties, dan staat dat aan en er is al informatie van 3 weken opgebouwd. Bij berichtencentrum dagweergave staat alles aan m.u.v. aandelen (dus ook volgende bestemming en ook verkeer staat ergens aangevinkt. Wie weet waardoor ik de informatie niet krijg? In IOS 7 beta versie had ik na minder dan een week de informatie al ('s morgens vroeg wist ie al precies waar ik naar toe ging en wanneer ik naar huis ga). Iemand een idee???
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb precies hetzelfde probleem, heb alles aanstaan..
|
|
|||
|
|||
Wat schets mijn verbazing? Ik heb bij instellingen, emails etc, mijn info mijzelf opnieuw gekoppeld (was daarvoor ook zo) en ik zie plotseling in mijn berichten centrum de verwachte reistijd naar huis staan. Super benieuwd wat ie morgenvroeg doet
|
|
|||
|
|||
"mijn info mijzelf opnieuw gekoppeld"
Wat wil je hier juist mee bedoelen? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Goedemorgen! Ja hoor, de reisinformatie naar mijn werk staat vermeld. Laatst gewijzigd door intered; 22-10-13 om 05:14. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4s - Oorspeaker vervangen nog steeds geen geluid? | Dipsausje2 | iPhone algemeen | 3 | 26-11-13 01:41 |
iPhone 5 Besteld en nog steeds geen mailtje gekregen... | Mertovicz | iPhone algemeen | 4 | 06-10-12 19:47 |
Mac OS X: Itunes geeft nog steeds geen os4.0 weer (nogsteeds 3.1.3) | vanez | iTunes | 1 | 22-06-10 17:31 |
|
|