//

Itunes geeft nog steeds geen os4.0 weer (nogsteeds 3.1.3)

Itunes geeft nog steeds geen os4.0 weer (nogsteeds 3.1.3) discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hee, Als ik Itunes opstart om te updaten naar iOS4 staat er bij update nog steeds alleen maar 3.1.3, nu heb ik os 4.0 handmatig ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-06-10, 15:57
vanez vanez is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 15
Unhappy Itunes geeft nog steeds geen os4.0 weer (nogsteeds 3.1.3)

Hee,

Als ik Itunes opstart om te updaten naar iOS4 staat er bij update nog steeds alleen maar 3.1.3, nu heb ik os 4.0 handmatig gedownload en wil ik hem er met option en dan op restore klikken installeren, maar dan kapt hij er mee en geeft de foutmelding:

Iemand ideeen hoe ik alsnog kan updaten? ik heb verder gewoon de nieuwste itunes, een jailbroken iphone 3GS met blackra1n en hij is niet unlocked (gewoon t-mobile dus..)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-06-10, 16:31
vanez vanez is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 15
Standaard

probleem opgelost, ik moest voor school laatst een proxy instellen, die hield de update "tegen" zelf gevonden met google..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: itunes 10.1 geeft geen inhoud weer ivopaas iTunes 0 12-12-10 11:00
Windows: itunes geeft geen imei/telnr weer Phyzx iTunes 0 07-04-10 21:03
iPhone geeft steeds weer dat de batterij leeg is JustinPeters iPhone algemeen 11 17-12-09 16:43
SMS icoon geeft steeds 1 nieuw bericht weer! JaMa84 iPhone Apps 4 21-03-09 00:43
iPhone geeft steeds weer dat de batterij leeg is sarsefras iPhone algemeen 4 29-05-08 16:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:02.