Itunes geeft nog steeds geen os4.0 weer (nogsteeds 3.1.3) discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hee, Als ik Itunes opstart om te updaten naar iOS4 staat er bij update nog steeds alleen maar 3.1.3, nu heb ik os 4.0 handmatig ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Itunes geeft nog steeds geen os4.0 weer (nogsteeds 3.1.3)
Hee,
Als ik Itunes opstart om te updaten naar iOS4 staat er bij update nog steeds alleen maar 3.1.3, nu heb ik os 4.0 handmatig gedownload en wil ik hem er met option en dan op restore klikken installeren, maar dan kapt hij er mee en geeft de foutmelding: Iemand ideeen hoe ik alsnog kan updaten? ik heb verder gewoon de nieuwste itunes, een jailbroken iphone 3GS met blackra1n en hij is niet unlocked (gewoon t-mobile dus..) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
probleem opgelost, ik moest voor school laatst een proxy instellen, die hield de update "tegen" zelf gevonden met google..
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: itunes 10.1 geeft geen inhoud weer | ivopaas | iTunes | 0 | 12-12-10 12:00 |
Windows: itunes geeft geen imei/telnr weer | Phyzx | iTunes | 0 | 07-04-10 22:03 |
iPhone geeft steeds weer dat de batterij leeg is | JustinPeters | iPhone algemeen | 11 | 17-12-09 17:43 |
SMS icoon geeft steeds 1 nieuw bericht weer! | JaMa84 | iPhone Apps | 4 | 21-03-09 01:43 |
iPhone geeft steeds weer dat de batterij leeg is | sarsefras | iPhone algemeen | 4 | 29-05-08 17:35 |
|
|