problemen iTunes 9.2 & OS 4.0 discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Forum lezers, Ik heb gisteren zowel mij Iphone 3GS 16Gb geupdate naar 4.0 en iTunes naar 9.2. Sinds dat moment kan ik mijn muziek ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
problemen iTunes 9.2 & OS 4.0
Beste Forum lezers,
Ik heb gisteren zowel mij Iphone 3GS 16Gb geupdate naar 4.0 en iTunes naar 9.2. Sinds dat moment kan ik mijn muziek niet meer sysnchroniseren tussen mijn PC en de iPhone. Het lijkt of hij blijft hangen op 1 nummer. Deze heb ik verwijderd uit mijn bibliotheek. Maar de problemen blijven. Wie weet de oplossing? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zelfde heb ik nu ook ... Stom gedoe ik kan geen enkele nummer meer updaten/uploaden . Heeft apple al een fixe door gegeven ? heb windows 7 btw
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: Problemen na unlock & jailbreak | MCore | Unlock | 0 | 17-05-11 00:28 |
Netwerk & Push Mail Problemen | snipebase | Jailbreak apps en thema's | 1 | 02-09-10 00:33 |
problemen iPhone & Vista | ikkeg | iPhone algemeen | 1 | 13-11-09 02:00 |
iPhone 3G: Itunes sync problemen, na Redsn0w & Ultrasn0w succes | guidojp | Unlock | 0 | 31-08-09 22:06 |
Windows: Problemen met Itunes & programma's | mstyle66 | iTunes | 2 | 29-03-09 19:03 |
|
|