itunes geeft geen imei/telnr weer discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) hey hallo alles gaat perfect met mn iphone, alleen nu heb ik een nieuw 'T-Mobile' kaartje in mn iphone gestopt (abbo) en er wordt geen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
itunes geeft geen imei/telnr weer
hey hallo
alles gaat perfect met mn iphone, alleen nu heb ik een nieuw 'T-Mobile' kaartje in mn iphone gestopt (abbo) en er wordt geen tel.nr of imei weergegeven in het apparaten scherm wat hij wel deed met de eerdere 'T-Mobile' kaart (prepaid) waarmee ik hem ook mee heb geactiveerd in het begin, is dit mischien het euvel? grtz |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: itunes 10.1 geeft geen inhoud weer | ivopaas | iTunes | 0 | 12-12-10 12:00 |
Mac OS X: Itunes geeft nog steeds geen os4.0 weer (nogsteeds 3.1.3) | vanez | iTunes | 1 | 22-06-10 17:31 |
Engeland geeft IMEI nrs door aan Proximus ? | PearLRoX | Chat en geruchten | 6 | 23-01-09 13:20 |
HELP.. geen IMEI geen ICCID geen Modem firmware | neubauerf | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 12-08-08 15:56 |
geen imei geen iccid geen Wi-Fi..baseband restoren? help! | atQuest | Archief | 0 | 22-10-07 01:25 |
|
|