Engeland geeft IMEI nrs door aan Proximus ? discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) mja zoals de titel het al zegt vraag ik mij af of dit waar is . . . Van gestolen of verloren iPhones. Hier zie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Engeland geeft IMEI nrs door aan Proximus ?
mja zoals de titel het al zegt vraag ik mij af of dit waar is . . .
Van gestolen of verloren iPhones. Hier zie je mijn post omdat ik er ook het dupe van geworden was en wil dit ff meedelen met anderen zodat ze altijd eerst is goed testen met de proximus simkaart https://forum.iculture.nl/f14/i...-probleem.html Grtz |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Waar heb je je iPhone vandaag?
|
|
|||
|
|||
Ik zou er een voorstander van zijn in elk geval..
Op die manier kunnen de iPhone niet gebruikt worden omdat providers ze dan kunnen locken zodra er een sim-kaart in gaat.
|
|||
|
|||
het is toch wettelijk verboden om tels te blokkeren , dat dacht ik tenminste
|
|
|||
|
|||
het is totaal niet wettelijk verboden om telefoons van op afstand te blokkeren, waarvan haal je dit? het is perfect wettelijk maar er zijn maar enkele operators die deze maatregel toepassen.
|
|
|||
|
|||
waarom doen ze dan niet bij alle telefoons meteen blokkeren
|
|
||||
|
||||
Citaat:
En als hij ineens 'zoek' is geraakt .. in een winkel ofzo .. nemen ze ook maatregelen he. die telefoon..kon je gewoon niet eme bellen door die blokkeren dus waarom moeten ze dat dan bij iedere iphone doen ? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Tel nrs weg na sync contacten | Motormark | iTunes | 3 | 05-05-11 18:39 |
Iphone 4 geeft herstel aan | caniman | iPhone algemeen | 1 | 24-04-11 18:57 |
Windows: itunes geeft geen imei/telnr weer | Phyzx | iTunes | 0 | 07-04-10 22:03 |
iPhone 1e gen.: Officiële unlock mogelijk door IMEI aan te passen met ZiPhone? | RRPhantom | Unlock | 19 | 18-06-09 22:05 |
06 nrs mbv Fring? | deur12 | iPhone algemeen | 0 | 11-08-08 18:01 |
|
|