Quake III op de iPod Touch/iPhone? discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Heey Mensen, Ik weet niet hoe dit zit en of het ook wel echt klopt maar ik ben dit filmpje op een website tegen gekomen. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Quake III op de iPod Touch/iPhone?
Heey Mensen,
Ik weet niet hoe dit zit en of het ook wel echt klopt maar ik ben dit filmpje op een website tegen gekomen. Zou het echt zo zijn dat ze Quake III naar de iPhone halen? YouTube - Quake3 on iTouch |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Had het gezien, ziet er wel echt uit, iig niet fake. Denk niet dat het eeen volledige game wordt, het zegt imho meer over de mogelijkheden van de iPhone/iPod Touch
|
|
||||
|
||||
Zou cool zijn als het wel komt! Een nieuw soort verslaving is geboren!
|
|
||||
|
||||
Had ooit op mijn PDA Tomb Raider.
Was echt supermooi. Touchscreen controls. Tot in de puntjes afgewerkt. Zou ook leuk zijn voor op de iPhone. |
|
||||
|
||||
Weet iemand wanneer hij komt, dit wordt egt geweldig!!
|
|
||||
|
||||
Ja een leuk dingetje! Alleen ik denk dat de release via de SDK loopt dus dat wordt nog een maand of wat wachten...
Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
ik heb er een demo van, heeft inderdaad SDK nodig. Blijft hangen in menuscherm
|
|
|||
|
|||
Werkelijk briljant gemaakt zeg!
De volledige controls lijkt me nog vrij moeilijk te fixen.. Springen, wegduiken en die soort moves, maar erg erg gaaf! |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Tomb Raider-achtig
Citaat:
Of in welk topic zou hiervoor moeten zoeken? |
|
||||
|
||||
Oh en voor de nieuwsgierige aagjes, je kan cube downloaden wat feitelijk gelijk is aan dit. Ik vind het niet zo geweldig maar je moet maar zelf oordelen.
|
|
|||
|
|||
die heb ik idd een poging gegeven, serieus wat een stugge controls, de motion sensor is bij elke instelling te gevoelig.. ga maar door..
|
||||
|
||||
Het is al +- een jaar geleden dat ik ook voor het eerst over quake gelezen heb, lange tijd dus. Volgens mij komt ie al niet meer, of je kan er natuurlijk altijd op blijven hopen...
Cube: trekt op niks, in mijn download zaten niet eens monsters en de online mode werkte niet... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ipod touch3g geeft aan dat het een ipod touch 2g is | erik1995 | iPhone algemeen | 3 | 07-10-10 17:35 |
|
|