Tel nrs weg na sync contacten discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Vandaag voor het eerst mijn contacten durven sync met Itunes naar outlook. Op het eerste zicht lukte het prima, en ik heb in outlook 1 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Tel nrs weg na sync contacten
Vandaag voor het eerst mijn contacten durven sync met Itunes naar outlook.
Op het eerste zicht lukte het prima, en ik heb in outlook 1 contact toegevoegd, en nog eens gesync om te testen of dit contact nu ook in de iphone verscheen. Drama: Bij een heel groot deel van mijn contacten staan nu gewoon geen gegevens meer. Alleen de naam en voor de rest gewoon leeg! Kan ik ergens nog iets recuperen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Wat heb ik trouwens verkeerd gedaaan, en hoe kan ik dit vermijden?
|
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem! Nog niemand met een oplossing of idee?
|
|
|||
|
|||
Wanneer ik een ander toestel wil gebruiken of over wil naar een nieuw iPhone moet ik al mijn contacten natuurlijk op het andere toestel hebben. Aangezien de iPhone niets op de simkaart zet zal ik dus een soort back-up moeten hebben. Ik wil eigenlijk niet syncen met Outlook (weet niet hoe dat moet en ben bang mijn contacten kwijt te raken zoals hierboven beschreven)
Iemand tips & trucs? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mail contacten samen met telefoon contacten na sync. | MisterWJ | iTunes | 4 | 03-05-16 14:28 |
Contacten weg help help | Opgezetfan | iTunes | 2 | 20-11-10 09:08 |
Mac OS X: contacten en agenda kwijt na sync Me | goofyboy1 | iTunes | 2 | 16-10-09 17:10 |
sync contacten | Jac | iTunes | 1 | 31-07-08 22:58 |
|
|