sync contacten discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) veranderingen in contacten op mijn mac worden niet doorgestuurd naar mobile me en iphone. Alle agenda wijzigingen worden wel prima overgebracht. Uiteraard is in itunes ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
sync contacten
veranderingen in contacten op mijn mac worden niet doorgestuurd naar mobile me en iphone. Alle agenda wijzigingen worden wel prima overgebracht.
Uiteraard is in itunes en op mobile me aangevinkt dat de contacten gesynchroniseerd moeten worden. Iemand een suggestie? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik had dat deze week ook, heb nu een de nieuwe versie 7.7.1 (11) erop gezet en alles werkt weer. Misschien helpt het bij jou ook wel.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mail contacten samen met telefoon contacten na sync. | MisterWJ | iTunes | 4 | 03-05-16 14:28 |
Contacten managen (ongewenste LinkedIn sync) | bosscher | iPhone algemeen | 1 | 07-10-10 19:47 |
Windows: Itunes sync fout agenda en contacten | mauricenl | iTunes | 0 | 06-07-10 17:16 |
Contacten verjaardagen met Agenda sync. | joeriblaau | iTunes | 4 | 15-04-10 15:48 |
Mac OS X: contacten en agenda kwijt na sync Me | goofyboy1 | iTunes | 2 | 16-10-09 17:10 |
|
|