Synchroniseren zonder iTunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand of ik mijn iPhone kan koppelen aan mijn werkcomputer zonder iTunes. Ik mag iTunes niet installeren op mijn werk. Toch wil ik in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Synchroniseren zonder iTunes
Weet iemand of ik mijn iPhone kan koppelen aan mijn werkcomputer zonder iTunes. Ik mag iTunes niet installeren op mijn werk. Toch wil ik in mijn agenda graag kunnen gebruiken en koppelen.
Wie kan mij verder helpen?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dat gaat volgens mij niet. Wat je wel kan doen is een Gmail Agenda aanmaken, die via exchange synchroniseren met je iPhone en die ook instellen bij Outlook op je werk. Zo wordt je agenda draadloos gesynchroniseerd.
|
|
|||
|
|||
Vraag wel even toestemming voor je de inhoud van je Exchange-account op een Google-server dumpt als je baan je lief is.
|
|
|||
|
|||
Je hebt geen iTunes nodig om je agenda te synchroniseren. Indien je werk een Microsoft Exchange Server gebruikt, kan je daarmee je agenda rechtreeks mee synchroniseren. Je hebt enkel het adres van de MS-Exchange Server nodig (& uiteraard je e-mail adres & password).
Voordeel is dat je agenda constant synchroon blijft, zonder afhankelijk te zijn van iTunes. |
|
|||
|
|||
Ik wil echt alleen agenda, contactpersonen en notities synchroniseren ZONDER de mail. Kan dat ook via een exchangeserver????
|
|
|||
|
|||
Zou dit ook willen weten !! synchroniseren zonder Itunes
|
|
|||
|
|||
Kan dit niet met iphone pc suite?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb gisteravond gegoogled op iPhone pc suite en de eerste hit van google was een link naar iphoneclub, met een artikel waarin je kunt doorklikken naar een download site in met een Nederlandstalige versie.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek op iphone zonder synchroniseren | lucasnew6 | iTunes | 4 | 31-07-11 20:06 |
Synchroniseren met Outlook zonder itunes | Alain1606 | iTunes | 0 | 11-10-10 14:17 |
Windows: Ipod/Iphone synchroniseren zonder iTunes! | APhone3gs | iTunes | 0 | 18-06-10 18:50 |
werk agenda, contacten synchroniseren zonder Itunes | pikey_007 | iTunes | 11 | 31-07-09 10:35 |
|
|