Reserve kopie verdwenen discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb onlangs met de iPhone 3GS een reservekopie gemaakt. Door wat geklooi met iTunes is deze opeens geupdated naar 3.1.3. Ik wil dus ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Reserve kopie verdwenen
Hallo,
Ik heb onlangs met de iPhone 3GS een reservekopie gemaakt. Door wat geklooi met iTunes is deze opeens geupdated naar 3.1.3. Ik wil dus mijn pas gemaakte back-up terugzetten op mijn oude iphone (2G). Alleen staat de reserve kopie die ik gister gemaakt niet meer tussen het lijstje :S terwijl ik zeker weet dat het er gister nog wel tussen stond, want ik had m'n nieuwe al een paar keer terug gezet. Is er een mapje waar iTunes al deze reservekopieën opstaat, of is er een andere manier om deze reservekopie terug te krijgen want er staan namelijk best belangrijke contacten tussen :/ Bij voorbaat dank, Irvan Laatst gewijzigd door Irvanoz; 08-04-10 om 17:07. Reden: Edit: oplossing al gevonden! Is niet weg, maar zit tussen Bewerken > Voorkeuren > Apparaten. Kan op slot :) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Reserve kopie | jimspeed1998 | iTunes | 2 | 13-05-11 22:44 |
Windows: reserve kopie | dwight11 | iTunes | 3 | 19-11-10 10:52 |
Reserve kopie overschreven | Hersanv | iTunes | 4 | 15-10-10 20:49 |
Reserve kopie. | Drime | iPhone algemeen | 0 | 02-08-10 20:30 |
Reserve kopie | jorishetbengeltje | iPhone algemeen | 1 | 28-12-08 18:33 |
|
|