Iphone resetten ios 7, pincode werkt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn vriendin heeft haar iphone 4 gekocht 2 jaar geleden zonder de puk code, en nu is de telefoon in haar zak "afgegaan" en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone resetten ios 7, pincode werkt niet
Hallo,
Mijn vriendin heeft haar iphone 4 gekocht 2 jaar geleden zonder de puk code, en nu is de telefoon in haar zak "afgegaan" en is meerdere keren de verkeerde code ingevoerd. Probleem is dus nu dat ze de iphone niet meer in kan, hoe kunnen we nu de iphone weer inkomen ? Ik zie nergens waar je de iphone kan resetten om hem leeg te maken en weer je back up erop te zetten. Back up maakte we via icloud en niet via itunes.. graag hulp ! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Een puk code kan je bij je telefoonprovides waar je zit opvragen, dat zal het moeten oplossen. Kan vaak ook online!
Hopelijk heb je hier wat aan |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Beveiligingsprobleem: Omzeilen pincode iPhone onder ios 6.0.1 | DMC | iPhone algemeen | 7 | 19-11-12 22:21 |
iPhone: Iphone blijft hangen op wit scherm! (resetten en herstellen werkt niet!) | Palme | Jailbreak | 2 | 03-03-11 13:54 |
Resetten gaat mis, DFU werkt niet, help! | Thaly | iPhone algemeen | 5 | 31-12-10 00:06 |
Na resetten werkt iphone niet meer | rox1908 | iPhone algemeen | 0 | 10-10-10 17:06 |
pincode werkt niet meer? | windmills | iPhone algemeen | 0 | 10-10-08 22:32 |
|
|