iCloud verwijderen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik Icloud verwijder wat dan. Klopt het dat alleen de iphone niet meer synchroniseert? Maar ik kan toch gewoon mijn emails enz op mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iCloud verwijderen
Als ik Icloud verwijder wat dan. Klopt het dat alleen de iphone niet meer synchroniseert? Maar ik kan toch gewoon mijn emails enz op mijn Iphone ontvangen??
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als iCloud verwijdert kan je geen enkele iCloud dienst meer gebruiken. Ook geen iCloud mail.
|
|
|||
|
|||
Ik heb gmail en hotmail die toch wel??
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Waarom wil je precies iCloud 'verwijderen' van je iPhone?
|
|||
|
|||
Citaat:
groet |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik gebruik iCloud heel intensief ook met apps die van alles en nog wat syncen via iCloud en ik heb dat "snel leegloop accu" probleem niet op verschillende iPhones en iPads. Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 20-10-13 om 14:04. Reden: Taelvauten. |
|
|||
|
|||
oke maar dan snap ik het niet Moet maar afwachten
bedankt |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
dat de accu zooooo snel leeg loopt
|
|
|||
|
|||
Tja, wat moet men daar nog op antwoorden. Daar lopen al tientallen topics over. Dan is het moeilijk om nog iets nieuws te verzinnen.
Als jij er echter stellig van overtuigd bent dat het verwijderen van iCloud de accu langzamer laat leeglopen dan moet je iCloud maar verwijderen. Succes verder. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek: Muziek verwijderen Icloud | timthemaster | Muziek, foto & video | 2 | 26-12-13 23:43 |
iCloud Apple id wijzigen/ verwijderen | Ilean | iCloud | 2 | 30-01-13 22:46 |
iCloud van PC verwijderen | lindiekleine | iCloud | 1 | 22-10-12 22:20 |
nummers verwijderen uit Icloud | maltje | iCloud | 1 | 04-08-12 14:59 |
Icloud contacten verwijderen | basneeleman | iCloud | 0 | 28-05-12 15:37 |
|
|